Brangstanti energija Panevėžio turgaus prekių kainoms įtakos neturėjo

Kylančios kainos stebina ne tik ekonomistus, bet ir eilinius žmonės. Kainos auga, kaip ant mielių, o kada kainų bumas stabtelės niekas negali prognozuoti. Brangsta malkos, elektra, dujos, pieno ir mėsos produktai. Tačiau kainos beveik stabiliai, kol kas, laikosi turguose.
Elektra
Elektra / 123RF.com nuotr.

Pabrango nežymiai

Panevėžio centrinės turgavietės vadovė Asta Pačekajūtė naujienų portalui JP teigė, kad turguje kainos laikosi stabiliai, o, jeigu prabrango, tai labai nežymiai.

„Dabar visi eskaluoja pabrangimo laikotarpį. Norime priminti pirkėjams, kad turgavietė buvo ir yra ta vieta, kur kainos kyla paskutinėje vietoje. Kai yra sunkmetis, galime drąsiai pasakyti, kad produktų kainos turguje – stabilios ir nekilo. Žmonės gali ateiti ir surasti produktą pagal finansinius išteklius. Net galima nusipirkti ir mėsos gaminių, ar pieno produktų, ir, kadangi artėja Visų šventųjų diena, puokštelę papuošti artimųjų kapus“, – teigė A. Pačekajūtė.

Elektros sunaudoja minimaliai

Pasak centrinės miesto turgavietės vadovės, kainos nekyla dėl kelių priežasčių.

„Turgavietėje nėra šildomų erdvių, o elektros net ir žiemos metu sunaudojame minimaliai. Todėl prekeiviams nekeliame prakybos vietų kainų, o jiems nėra reikalo kelti kainas parduodamai produkcijai. Kainos nekyla ne tik maisto produktams, bet ir rūbams, avalynei. Tų prekeivių darbo vietos irgi nešildomos, o prekyba vyksta dienos metu ir elektros išnaudoja nedaug. Mėsos ir žuvies paviljonuose elektros išnaudoja nedaug, todėl ir jie nekelia kainų. Patys prekeiviai puikiai supranta, kad kainų kelti neverta, nes į turgų ateina žmonės, kurie skaičiuoja pinigus“, – pasakojo A.Pačekajūtė ir teigė, kad prekeiviai net ir nuleidžia kainas, o apie jų pakėlimą, nekalba, todėl apsipirkti turguje – patogu ir pravartu.

Brangstanti energija Panevėžio turgaus prekių kainoms įtakos neturėjo.
Turguje – būtina derėtis

Panevėžio centriniame turguje mėsa prekiaujanti panevėžietė Angelė teigė, kad mėsos kainų nekėlė.

Didžiausias pirkimas – savaitgaliais, o dabar artėja Vėlinės, tai turėtų į turgų ateiti daugiau žmonių. Žmonės atvažiuos gėlių pirkti, tai ir mėsos, ir šaltienos rinkinius pirks“, – kalbėjo prekeivė.

Brangstanti energija Panevėžio turgaus prekių kainoms įtakos neturėjo.
Perka mažesniais kiekiais

Šalia taip pat mėsa prekiaujanti Regina tvirtino, kad turgavietėje būtina derėtis ir tartis dėl kainos.

„Jei anksčiau pirkdavo šonkauliukų nemažą gabalą, tai dabar perka tris-keturis šonkauliukų gabaliukus sriubai. Mažesniais kiekiais perka. Mėsa prekybai perkame iš Kupiškio rajono, todėl žinome, kad mėsa bus geros kokybės“, – aiškino Regina ir sakė, kad mėsa prekiauja jau 15 metų.

Rūkytus mėsos gaminius pardavinėjanti prekeivė Alina teigė, kad gaminiai pabrango, bet ne tiek daug, kaip prekybose centruose.

„Brango iki pusantro euro. Pavyzdžiui, rūkytas kumpis, šoninė pabrango euru, o dešros – tik 30 centų. Žmonės perka, bet ir skaičiuoja, kiek gali nusipirkti ir ką“, – kalbėjo moteris.

Pigiau nei prekybos centruose

Pieno gaminiais prekiaujanti Stasė tvirtino, kad spalio mėnesį pieno gaminių kainos nekilo.

„Nežinau, kaip bus lapkritį, nežinau. Kainininko iš savininko dar negavau, tad negaliu pasakyti, kaip bus su kainomis lapkričio mėnesį. Kol kas nei pienas, nei rūgpienis, nei sūriai, nei varškė bei sviestas nepabrango. Visos minėtos prekės daug pigesnės nei prekybos centruose. Pavyzdžiui, natūralios varškės 9 proc. kilogramas kainuoja 4,90 euro. Prekybos centruose kilogramo varškės kaina, berods, 7 eurai. Grietinės 35 proc., vieno kilogramo kaina – 4,90 euro. Litras – 3,5 proc. riebumo rūgpienis – kainuoja tik 1,60 euro“, – pasakojo prekeivė ir teigė, kad visi produktai – puikūs ir nėra taip brangu, todėl turgavietėje pirkti patogu ir neišlaidu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis