IAG pranešime nurodoma, kad Jungtinės Karalystės informacijos komisaro tarnyba, vadovaudamasi Jungtinės Karalystės duomenų apsaugos įstatymu, oro bendrovei ketina pateikti pranešimą apie 183,39 mln. svarų (205 mln. eurų) baudą.
Baudos suma atitinka 1,5 proc. „British Airways“ 2017 metų apyvartos, pridūrė IAG.
Grupės vadovas Willie Walshas pareiškė, jog bus svarstoma galimybė apskųsti baudą, nes ketinama „imtis visų atitinkamų priemonių ir aktyviai ginti oro bendrovės poziciją“.
„British Airways“ generalinis direktorius Alexas Cruzas (Aleksas Kruzas) pareiškė, jog bausmė „nustebino ir nuvylė“ oro bendrovę.
„British Airways“ skubiai reagavo į klientų duomenų vagystę“, – pabrėžė jis ir pridūrė: „Atsiprašome klientų už bet kokius nepatogumus, kuriuos jiems teko patirti dėl šio incidento.“
Apie programišių įsilaužimą „British Airways“ pranešė rugsėjį, praėjus vos keliems mėnesiams po to, kai Europos Sąjungoje (ES) įsigaliojo Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas, kuriuo buvo sugriežtintos duomenų apsaugos taisyklės ir kuris buvo panaudotas skiriant baudą oro bendrovei.
Buvo pavogti klientų vardų, pašto adresų, elektroninių adresų ir kredito kortelių duomenys.
IAG tuomet pranešė, jog per programišių ataką nuo rugpjūčio 21 iki rugsėjo 5 dienos galėjo būti pavogti daugiau kaip 185 tūkst. „British Airways“ keleivių duomenys, įskaitant duomenis apie 380 tūkst. kredito kortelių.
Sužinojusi apie įsilaužimą, „British Airways“ pažadėjo nukentėjusiems keleiviams skirti kompensacijas ir Didžiosios Britanijos laikraščiuose išspausdino viso puslapio dydžio skelbimus, kuriuose atsiprašė keleivių.
Masinę vagystę bendrovė pavadino „labai įmantria, piktybine, nusikalstama ataka prieš mūsų svetainę“.