Chaosą sukėlė vieno inžinieriaus veiksmai. Jis nutraukė elektros tiekimą vienai svarbiausių „British Airways“ duomenų saugyklų, o vėliau neteisingai prijungė laidus, per Kankune, Meksikoje, vykstantį kasmetinį Tarptautinės oro transporto asociacijos (IATA) susitikimą sakė IAG vadovas Willie Walshas.
„Galiu suprasti, kad galima per klaidą atjungti elektros tiekimą. Tačiau man visiškai nesuprantama, kaip galima padaryti klaidą vėl prijungiant elektros tiekimą“, – W. Walshą cituoja BBC.
Jo teigimu, bendrovė ketina atlikti vidinį tyrimą, kad „pasimokyti iš šios klaidos“. IAG vadovas pripažino, kad šis incidentas pridarė didelės žalos „British Airways“ reputacijai.
Anksčiau apie tai, kad chaosą galėjo kilti dėl žmogaus klaidos, skelbė ir spauda, citavusį tarnybinį elektroninį laišką, kuris pateko į žurnalistų rankas.
Kaip žinoma, gegužės 27 d, „British Airways“ buvo priversta atšaukti visus skrydžius iš Londono Hitrou ir Getviko oro uostų dėl kompiuterių sistemos veiklos sutrikimo. Negalėjo išskristi tūkstančiai žmonių. Bendrovei prireikė trijų dienų grįžti įprastinio darbo. Skaičiuojama, kad dėl šio incidento kompanija atyrė maždaug šimto milijonų svarų sterlingų (apie 130 mln. JAV dolerių) nuostolių.