Britų dienraštis „The Guardian“ persitvarko ir pereina prie bulvarinio formato

Didžiosios Britanijos dienraštis „The Guardian“ nusprendė persitvarkyti ir pereiti prie bulvarinio formato bei pakeisti pavadinimo dizainą: nuo šiol pavadinimas pirmajame puslapyje bus spausdinamas paprastomis juodomis raidėmis. Iki šiol jis buvo mėlynas.
„The Guardian“
Britų dienraštis „The Guardian“ persitvarko ir pereina prie bulvarinio formato / AFP/„Scanpix“ nuotr.

2005 metais labiau kairuoliškų pažiūrų laikraštis perėjo prie „Berliner“ laikraščio formato, kuris laikomas tarpiniu variantu tarp tradicinio ir bulvarinio laikraščio.

„Mūsų perėjimas prie bulvarinio formato yra didelis žingsnis siekiant „The Guardian“ finansinio tvarumo“, – sakė britų dienraščio vyriausioji redaktorė arine Katharine Viner. Tokį žingsnį ji pavadino „drąsiu, ryškiu ir gražiu“.

Pristatydama pokyčius ji pažadėjo, kad „The Guardian“ žurnalistika nekis ir liks tokia, kokia visuomet buvo: gili, progresyvi, labai nepriklausoma ir kupina iššūkių, o taip pat sąmojinga, stilinga ir smagi“.

„The Guardian“ taip pat nusprendė parduoti tris savo spaustuves už 80 mln. svarų sterlingų (90 mln. eurų), kad sumažintų išlaidas, ir spausdins laikraštį „Trinity Mirror“ žiniasklaidos grupei priklausančiose spaustuvėse.

Taip pat pertvarkytas ir laikraščio internetinis puslapis, kuriame per mėnesį apsilanko 150 mln. internautų.

„The Guardian“ tikisi iki 2019 metų subalansuoti savo finansus, daugiausia mažindama išlaidas ir skatindama skaitmeninės reklamos pajamas, kurios turėtų kompensuoti mažėjančias reklamos spausdintinėje laikraščio versijoje pajamas.

Praėjusių metų balandį pasibaigusiais finansiniais metais „The Guardian“ nuostolis siekė 44,7 mln. svarų sterlingų. Tai buvo kiek mažiau nei ankstesniais metais, kai laikraštis patyrė 68,7 mln. svarų sterlingų nuostolių. Dėl nuostolių laikraščiui teko atleisti apie 300 žmonių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis