Britų mados namai „Burberry“ padidino savo pardavimų tikslus

Britų mados namai „Burberry“ ketvirtadienį padidino savo prabangių mados prekių pardavimo tikslus ir pridūrė, kad „perorientuos dėmesį į britiškumą“, pirmojo pusmečio pajamoms išaugus dėl sušvelnintų pandeminių priemonių Europoje ir silpnesnio svaro.
Mados namų „Burberry“ parduotuvė Londone
Mados namų „Burberry“ parduotuvė Londone / Vida Press nuotr.

Grynasis pelnas per šešis mėnesius iki rugsėjo pabaigos šoktelėjo beveik trečdaliu iki 193 mln. svarų sterlingų (229 mln. JAV dolerių), palyginti su analogišku laikotarpiu metais anksčiau.

Pardavimai šoktelėjo 11 proc. iki 1,35 mlrd. JAV dolerių.

„Šiame kitame etape mes sutelksime dėmesį į augimą ir pagreitį“, – pelno ataskaitoje sakė generalinis direktorius Jonathanas Akeroydas.

„Turime aiškų planą, kaip tai pasiekti augimą, kalbant apie visus prekių ženklus, gaminius ir platinimą“, – pridūrė jis.

Padedama naujojo kūrybos direktoriaus Danieliaus Lee, „Burberry“ sieks „padvigubinti odinių gaminių, batų ir moteriškų, gatavų viršutinių drabužių pardavimus maždaug 50 proc.“, priduriama pareiškime.

Ilgainiui „Burberry“ sieks „padidinti aksesuarų pardavimus iki daugiau nei 50 proc. grupės pardavimų“.

Birtas D. Lee rugsėjį pakeitė italų dizainerį Riccardo Tisci.

Burberry“ ketvirtadienį pareiškė norinti „išnaudoti savo prekių ženklo galią“ remdamasi „nauja Danielio Lee kūrybine vizija“.

Mados namai ketina „persiorientuoti į britiškumą“, sustiprindama „ryšį su britų dizainu, amatais ir kultūra“.

Paskelbus pranešimą, bendrovės akcijų kaina Londono biržoje likusi nepakitusi.

„Burberry“ pirmojo pusmečio rezultatus padidino amerikiečių turistai, išleidžiantys daug santaupų Europoje, naudodamiesi stipresnio dolerio pranašumais“, – pažymėjo „Hargreaves Lansdown“ akcijų analitikė Sophie Lund-Yates.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis