Minėtas padalinys aptarnauja verslo klientus.
Kaip rašoma naujienų agentūros „Broadcom“ pranešime spaudai, tikimasi, kad sandoris bus užbaigtas pirmąjį bendrovės fiskalinį ketvirtį, kuris baigsis sausį.
Sandoris sudarytas praėjus mažiau nei mėnesiui po nesėkmingų derybų dėl visiško susijungimo, kurios žlugo nesusitarus dėl kainos.
„Symantec“ padalinio įsigijimas žymiai išplės „Broadcom“ dalyvavimą infrastruktūros programinės įrangos segmente.
„Broadcom“ tikisi, kad įsigijus „Symantec“ padalinį, bendrovės metinės pajamos padidės 2 mlrd. JAV dolerių ir bus galima sutaupyti daugiau nei 1 mlrd. JAV dolerių.
„Susijungimai ir įsigijimai atlieka svarbų vaidmenį „Broadcom“ plėtros strategijoje, o šis susitarimas yra dar vienas logiškas žingsnis mūsų strategijoje po to, kai įsigijome „Brocade“ ir „CA Technologies“, – pareiškė „Broadcom“ vadovas Hockas Tanas.
„Broadcom“ tikisi, kad įsigijus „Symantec“ padalinį, bendrovės metinės pajamos padidės 2 mlrd. JAV dolerių ir bus galima sutaupyti daugiau nei 1 mlrd. JAV dolerių.
Užbaigus sandorį, kurį dar turi patvirtinti JAV, ES ir Japonijos reguliavimo institucijos, „Broadcom“ taps „Symantec“ prekės ženklo savininke.
Šis susitarimas leis „Symantec“ sutelkti dėmesį į vartotojų apsaugos verslą, įskaitant antivirusinę programą „Norton“, pažymėjo „Symantec“ laikinasis generalinis direktorius Rickas Hillas. „Broadcom“ pasiūlymas įmonei yra pelningas, nes parduodamas padalinys uždirbo tik 10 proc. viso „Symantec“ praėjusio ketvirčio veiklos pelno.
Atskirame pranešime spaudai „Symantec“ pranešė apie pirmojo fiskalinio ketvirčio rezultatus. Bendrovė uždirbo 26 mln. JAV dolerių grynąjį pelną, arba 0,04 JAV dolerio vienai akcijai pelną, palyginti su 60 mln. JAV dolerių nuostoliais, arba 0,1 JAV dolerio vienai akcijai nuostoliais prieš metus.
„Symantec“ pajamos išaugo 8 proc. iki 1,247 mlrd. JAV dolerių, palyginti su 1,156 mlrd. JAV dolerių pajamomis tuo pačiu laikotarpiu prieš metus.