Šia paslauga 100 proc. jau naudojasi BTA Estijos filialo klientai, perkantys KASKO draudimo polisus, o dabar jis palaipsniui siūlomas ir BTA draudimo polisų pirkėjams Latvijoje. Jau greitai ši inovatyvi paslauga bus prieinama ir BTA klientams Lietuvoje.
„Sprendimas pagrįstas technologija, sukurta Estijos startuolio. „DriveX“ yra dirbtiniu intelektu pagrįstas automobilių nuotraukų pateikimo ir atpažinimo sprendimas. Jis bus naudingas BTA klientams, įsigyjantiems KASKO polisus. Anksčiau mes kvietėme klientus apsilankyti BTA klientų aptarnavimo centruose arba tardavomės individualiai dėl konkrečios vietos ir laiko, kada mūsų specialistai galėtų fiksuoti faktinę transporto priemonės būklę.
Dabar BTA specialistas tik atsiųs nuorodą, o klientas jam patogiu laiku ir patogioje vietoje, atlikęs sistemoje nurodytus veiksmus, galės pagal reikalavimus nufotografuoti automobilį. Nuotraukos bus automatiškai patalpinamos BTA sistemoje ir pridedamos prie kliento poliso“, – pabrėžia BTA valdybos pirmininko pavaduotojas Oskars Hartmanis.
„DriveX“ kliento darytose nuotraukose užfiksuos automobilio valstybinį numerį, transporto priemonės išvaizdą, patikrins nuotraukų kokybę ir užfiksuos veiksmo atlikimo datą bei laiką. Be to, klientas galės aiškiai ir paprastai matyti, ką ir kaip reikia fotografuoti. Taigi, naudodamasis „DriveX“ sprendimu, klientas sutaupys laiko ir pinigų, o BTA galės teikti modernią ir greitą paslaugą, padedančią išvengti ir galimų sukčiavimo atvejų.
„Dabartinis procesas buvo pastebimai atgyvenęs, todėl būtent dabar, kai susiduriame su įvairiomis saugumo priemonėmis, turėjome rasti sprendimą, kuris būtų technologiškai kokybiškas, suprantamas, patogus ir patikimas klientams“, – pasakoja O.Hartmanis.