Bulgarija skyrė baudą „Lukoil“ už piktnaudžiavimą dominuojančia padėtimi rinkoje

Bulgarija skyrė baudą Rusijos naftos milžinei „Lukoil“ už „piktnaudžiavimą dominuojančia padėtimi“ rinkoje, penktadienį pranešė už konkurencijos priežiūrą atsakinga tarnyba.
„Lukoil“ naftos platforma
„Lukoil“ naftos platforma / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Lukoil“ Bulgarijoje valdo vienintelę naftos perdirbimo gamyklą – didžiausią Balkanų regione – bei turi platų degalinių tinklą.

Šalies konkurencijos priežiūros tarnyba skyrė „Lukoil“ 67 mln. levų (apie 36 mln. JAV dolerių) baudą.

Pasak reguliuotojos, „Lukoil Bulgaria“ „piktnaudžiavo dominuojančia padėtimi darydama spaudimą didmeninėms degalų kainoms“, taip trukdydama konkurencijai ir „pažeisdama vartotojų interesus“.

Austrijos naftos ir dujų bendrovė OMV bei Bulgarijos naftos bendrovė „Insa Oil“ apkaltino „Lukoil“ nuo 2021 metų pabaigos taikant dideles kainas ir nesuteikiant nuolaidų net kai produkcija perkama dideliais kiekiais.

„Lukoil“ pareiškė ketinanti skųsti sprendimą, pranešė vietos žiniasklaida.

2016 metais konkurencijos priežiūros tarnyba atliko tyrimą „Lukoil“ ir dar penkių naftos bendrovių atžvilgiu dėl susitarimo kainų nustatymo klausimu, tačiau byla galiausiai buvo nutraukta, nes nebuvo surinkta „pakankamų įrodymų“.

Praėjusiais metais Rusijai įsiveržus į Ukrainą, Bulgarija, tradiciškai palaikiusi artimus ryšius su Maskvą, suskubo diversifikuoti savo energijos tiekimo šaltinius.

Bulgarija prie ES prisijungė 2007 metais.

Blokas atleido šalį dvejiems metams nuo bloko embargo rusiškai naftai.

Be savo vartojimui reikalingos naftos, Bulgarija dabar gali eksportuoti naftos produktus tik į Ukrainą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis