„Burger King“ atsiprašė už moteris žeidžiančią reklamą Pasaulio futbolo čempionate

Amerikiečių greitojo maisto restoranų tinklui „Burger King“ teko atsiprašyti po to, kai reklamoje, paskelbtoje socialiniuose tinkluose, rusėms, kurios susilauks vaikų nuo futbolininkų, pasiūlė mėsainių visam gyvenimui ir 3 mln. rublių. Po kritikos bangos kompanija ją pašalino ir atsiprašė.
„Burger King“ restoranas Maskvoje
„Burger King“ restoranas Maskvoje / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Reklama iš „Burger King“ socialinių tinklų paskyrų buvo pašalinta antradienį, tačiau ja dar vis dalijasi rusai. Joje žadama apdovanoti visas Rusijos moteris, kurios gaus „geriausius futbolininkų genus“ ir „užtikrins Rusijos rinktinės sėkmę ateities kartoms“, rašo naujienų agentūra „Associated Press“.

Už tai žadama 3 mln. rublių (beveik 41 tūkst. eurų) ir mėsainių visam gyvenimui.

Kitą dieną, trečiadienį, „Burger King“ išplatino viešą laišką, kuriame teigiama, kad reklama neatspindi kompanijos vertybių.

„Atsiprašome už aiškiai įžeidžiantį pasiūlymą, kurį paskelbė mūsų Rusijos komanda. Tai tikrai neatspindi mūsų prekės ženklo ar vertybių ir šiuo metu imamės priemonių, kad tai ateityje nepasikartotų“, – rašoma laiške.

2018-ųjų Pasaulio futbolo čempionatas Rusijoje vyksta nuo birželio 14 iki liepos 15 dienos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas atskleidė: „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai