„Burger King“ Europoje pasiūlė vegetarišką populiariojo mėsainio „Whopper“ versiją

JAV greitojo maisto tinklas „Burger King“ antradienį Europoje pradėjo siūlyti vegetariškus mėsainius, tokiu žingsniu tikėdamasi atsirėžti nemažą dalį besiplečiančios rinkos. Po bandomųjų akcijų JAV ir Švedijoje, bendrovė į 2,5 tūkst. restoranų meniu 25 šalyse įtraukė savo populiariausio mėsainio „Whopper“ vegetarišką versiją.
„Burger King“
„Burger King“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Tai didžiausios apimties naujo produkto pasiūlymas Europoje. Manome, kad ateityje ši produktų kategorija turi potencialą augti“, – naujienų agentūrai AFP pareiškė bendrovės prezidentas Davidas Shearas.

Jungtinėje Karalystėje naujasis vegetariškas mėsainis bus pradėtas pardavinėti vėliau, galbūt kitų metų pradžioje, pridūrė bendrovė.

„Burger King“ pažymėjo, kad šiuo metu bendrovė yra didžiausias greitojo maisto restoranų tinklas Europoje, siūlantis vegetarišką mėsainį.

Bendrovė pridūrė, jog vegetariškas produktas padidino ir tradicinių mėsainių pardavimus Jungtinėse Valstijose, kadangi pritraukė naujų klientų, kurie paprastai nesilankydavo greitojo maisto restoranuose.

Visgi pasigirdo nuomonių, kad jei mėsos ir vištienos gaminiams bus naudojamos tos pačios kepimo grotelės, griežtų pažiūrų vegetarai gali nesusidomėti naujuoju pasiūlymu.

Bendrovės vadovas D.Shearas nepateikė informacijos apie pardavimus ar veiklos tikslus Europos rinkoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis