„Burger King“ ketina pasiūlyti vegetariškų mėsainių ir savo klientams Europoje

Amerikiečių greitojo maitinimo restoranų tinklas „Burger King“ Švedijoje ketina pasiūlyti „Impossible Whopper“ – vegetariškų mėsainių, sulaukusių daug dėmesio Jungtinėse Valstijose dėl jų skonio, kur kas labiau primenančio mėsą nei kiti vegetariški mėsainiai, – versiją.
„Burger King“ reklama
„Burger King“ reklama / Stopkadras

Restoranų tinklas antradienį pranešė, kad Švedija bus pirmoji Europos šalis, kurioje jis pasiūlys šiuos mėsainius, o prekybos pradžia numatyta trečiadienį.

Švedijos „Burger King“ generalinis direktorius Iwo Zakowskis (Ivas Zakovskis) pareiškė, kad „daugybė svečių prašo daugiau galimybių sumažinti mėsos vartojimą“.

„Burger King“ jau parduoda daržovių mėsainius, tačiau jie dažniausiai skirti vegetarams, kuriems ne itin svarbu, kad mėsainis atrodytų kaip mėsa bei kad savo skoniu primintų mėsą.

Balandžio mėnesį „Burger King“ išbandė „Impossible Whopper“ Jungtinėse Valstijose, kur siekė parduoti daugiau šio produkto mėsos mėgėjams. Pardavimai buvo tokie sėkmingi, kad buvo nuspręsta toliau judėti šia kryptimi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis