„Burger King“ restoranų Baltijos šalyse operatorė patyrė 2 mln. eurų nuostolį

„Burger King“ restoranų Baltijos šalyse frančizės turėtoja „Tallink Fast Food“, kuri yra Estijos laivybos bendrovės „Tallink Group“ antrinė įmonė, praėjusiais metais patyrė daugiau kaip 2 mln. eurų nuostolį.
Prekybos centras „Vilnius Outlet“
Prekybos centras „Vilnius Outlet“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Pardavimų pajamos siekė 4,3 mln. eurų.

„Tallink Fast Food“ veiklą pradėjo prieš trejus metus.

Anot pranešimo, pernai, kaip ankstesniais metais, didelės įtakos veiklai turėjo dėl COVID-19 pandemijos maitinimo paslaugų sektoriui įvesti ribojimai, dėl kurių bendrovė plėtė bendradarbiavimą su maisto pristatymo bendrovėmis „Wolt“ ir „Bolt“, ieškodama naujų apyvartos didinimo būdų, o tai savo ruožtu padidino bendrovės sąnaudas.

Nors pirmaisiais „Burger King“ veiklos metais daugiausia dėmesio buvo skiriama restoranų atidarymui Estijoje, praėjusiais metais bendrovė atidarė du naujus restoranus Latvijoje ir keturis naujus restoranus Lietuvoje. 2021-ųjų pabaigoje Baltijos šalyse veikė 14 „Burger King“ restoranų, pažymi bendrovė.

Įmonė tęsia plėtrą visose trijose šalyse, pagrindinį dėmesį dabar skirdama „drive-thru“ restoranų atidarymui, iš kurių pirmas pradės veikti šiemet Estijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis