D.Schwartzas, būdamas vos 34 metų, vadovauja kompanijai su 23 mlrd. dolerių pardavimais, turinčiai per 18 tūkst. restoranų daugiau nei 100 valstybių. Jis yra „3G Capital“, Brazilijos privataus akcijų fondo, valdančio 70 proc. „Burger King“ akcijų, partneris.
„Mūsų telefonai jau skamba – sulaukiame prašymų įvesti šį nuostabų prekės ženklą „Tim Hortons“ ir kitur pasaulyje“, – sakė jis.
D.Schwartzas kompanijos vadovu buvo paskirtas pernai. Jis perėmė kompaniją, bandančią konkuruoti su „McDonald's“.
Jis sakė, kad nori paskatinti „Tim Hortons“ augimą, kaip „3G Capital“ padarė su „Burger King“, kuris pernai atidarė 670 restoranų, kai anksčiau būdavo atidaroma tik 150 naujų užkandinių per metus.
„Edward Jones“ analitikas Jackas Russo sako, kad „Tim Hortons“ įsigijimas padės „Burger King“ konkuruoti efektyviau.
„Burger King“ nori dirbti geriau, o „McDonald's“ kaip ir yra pusryčių rinkos šeimininkė“, – sakė jis.
2010 metų spalį, kai „3G Capital“ nusipirko „Burger King“, tuometis tinklo direktorius Bernardo Heesas paskyrė D.Schwartzą finansų direktoriumi. Pradėta kaštų mažinimo programa. Vadybininkai biudžetus rengė iš skutų, visos išlaidos turėjo būti pagrįstos, dėl to buvo atleista šimtai žmonių „Burger King“, tūkstančiai darbuotojų neteko darbo „Heinz“ įmonėje, kurią „3G Capital“ nusipirko pernai.
„3G Capital“ kaštų mažinimo modelis yra vykdomas įvairiai: perkant bendrus, o ne asmeninius spausdintuvus, atimant mažus šaldytuvus ir vadovų kabinetų, naudojant „Skype“ pokalbiams. D.Schwartzui ir naujai „Burger King“ vadovybei tai taip pat reiškia parduoti fračizes,
Kai „Burger King“ įsigijo „3G Capital“, kompanijai priklausė maždaug 11 proc. jos parduotuvių – apie 1300, kurių 50 nuo tada jau yra parduota.
Parduodami frančizes, greito maisto restoranai sugeba padidinti savo pelno maržą. „Burger King“ pelno marža išaugo nuo 7,5 proc. 2010 metų pabaigoje iki 20,4 proc. 2013 metais.
„Burger King“ akcijos, bendrovės vairą perėmus D.Schwartzui, augo daugiau nei 60 proc.
„Burger King“ įkurta buvo 1954 metais Majamyje.