Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Buvęs bendrovės vadovas Andreas Ehnas pasakojo apie „Spotify“ sėkmės paslaptis

Kol nebuvo tokių muzikos interneto platformų kaip „Spotify“, niekas nenorėjo mokėti už muziką, nes galėjo ją tiesiog atsisiųsti nemokamai. Vienas iš buvusių „Spotify“ vadovų Andreas Ehnas sakė, kad muzikos industrija nesiūlė beveik jokios alternatyvos piratavimui, todėl patogios platformos sukūrimas lėmė, kad žmonės pradėjo mokėti už muziką. Tiesa, nors bendrovė ir turi daug muzikos prenumeratorių, kol kas pelningai nedirba.
„Spotify“
„Spotify“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Pasak jo, „Spotify“ sėkmę lėmė kelios priežastys, kurių svarbiausia – tinkamas laikas ir technologija, leidusi pakankamai pigiai ir greitai perkelti vartotojų muziką iš jų kietųjų diskų į „debesis“.

„Be to, muzikos industrijoje tuo metu susiklostė atitinkamas klimatas – įrašų pardavimai krito greitai kelerius metus iš eilės. Jaunoji karta klausėsi muzikos internete, bet nesinaudojo jokiais komerciniais kanalais. Taigi visi buvo muzikos piratai“, – SEB  renginyje mažoms ir vidutinėms įmonės „Inovacijų laboratorija“ kalbėjo A.Ehnas. SEB Baltijos šalyse „Inovacijų laboratoriją“ organizuoja antrus metus iš eilės, šiemet klausiama, ar 2015-ieji taps inovacijų Lietuvos versle lūžio metais? 

Tuo metu muzikos pasaulis, pasak jo, nepasiūlė jokio patrauklaus pasiūlymo, kodėl žmonės turėtų mokėti už muziką, kurią gali atsisiųsti nemokamai.

„Mes pasiūlėme kitokį žvilgsnį, kokio nesiūlė muzikos industrija. Mes galvojome, kokią alternatyvą galime pasiūlyti piratavimui“, – pasakojo jis.

Todėl dalis žmonių, užuot klausęsi muzikos nelegaliai, pasirinko alternatyvą – nemokamą dainų perklausą „Spotify“ muzikos platformoje. Kiti, norėdami atsisakyti reklamos ir gauti daugiau paslaugų, pradėjo mokėti už „Spotify“.

„Mes pasiūlėme žmonėms patogumą – labai paprasta įjungti „Spotify“ ir ieškoti mėgstamos dainos, kurios gali klausytis jau po kelių sekundžių“, – kalbėjo  A.Ehnas, pabrėždamas piratavimo nepatikimumą.

Be to, pasak jo, dažnai „Spotify“ siūlo geresnę įrašų kokybę. Tiesa, nors turi daug už muziką mokančių klientų, bendrovė dar nedirba pelningai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos