Geriausias metų pasiūlymas! Prenumerata vos nuo 0,49 Eur/mėn.
Išbandyti
2023 05 11

„Caffeine“ ir „Narvesen“ valdytoją pernai smukdė Covid-19, karas ir elektros kainos

Norvegijos kapitalo bendrovė „Reitan Convenience Lithuania“, Lietuvoje valdanti prekės ženklus „Narvesen“, „Caffeine“ bei „Lietuvos spauda“, pernai patyrė 0,98 mln. eurų nuostolį (2021 metais – 2,5 mln. eurų). Įmonė teigia, kad tai lėmė brangusi elektra, Covid-19 ir karas Ukrainoje.
Kavinės vitrininiai langai
Kavinės vitrininiai langai / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Ženklią įtaką pelningumui darė augantys elektros energijos kaštai, kurie, lyginant su 2021 metais, padidėjo net 120 procentų“, – teigiama Registrų centrui pateiktame metiniame pranešime.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Trijų s galia – ne tik naujam „aš“, bet ir sveikoms akims!
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas