Konkurencijos taryba tyrimą pradėjo pagal pareiškėjo skundą įtarusi, jog įvairiais laikotarpiais nuo 2015 m. gruodžio 1 d. iki 2015 m. gruodžio 31 d.
Bendrovės skirtingomis sklaidos priemonėmis skleisti teiginiai „Camelia vaistinė internete. Visiems maisto papildams iki -60 %“, „Visiems maisto papildams iki -60 %“, „IKI -60 %“, „Maisto papildai iki 60 % pigiau“, galėjo klaidinti vartotojus. Tyrimo metu nustatyta, kad nurodyta 60 proc. nuolaida buvo taikoma maisto papildų daliai, kuri nesiekė net 1 proc. visų akcijoje dalyvavusių maisto papildų.
Už klaidinančios reklamos skleidimą, Konkurencijos taryba skyrė Bendrovei 4 938 eurų baudą.
Tai jau ne pirmas Bendrovės pažeidimas šiais metais. Rugėjo 6 dieną už „Camelia“ vaistinėse skleistą klaidinančią reklamą Konkurencijos taryba Bendrovei skyrė 8 688 eurų baudą.
Nutarimas per 30 dienų nuo jo priėmimo dienos gali būti skundžiamas Vilniaus apygardos administraciniam teismui.