Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Camelia“ vėl klaidino: skelbė apie 60 proc. nuolaidą, kurią taikė mažiau nei 1 procentui prekių

UAB „Nemuno vaistinė“ skleidė klaidinančius teiginius apie internetinėje „Camelia“ vaistinėje maisto papildams taikomą nuolaidą ir taip pažeidė Reklamos įstatymą, nustatė Konkurencijos taryba.
Pastatas, nuo kurio nukrito vyras.
Vaistinė

Konkurencijos taryba tyrimą pradėjo pagal pareiškėjo skundą įtarusi, jog įvairiais laikotarpiais nuo 2015 m. gruodžio 1 d. iki 2015 m. gruodžio 31 d.

Bendrovės skirtingomis sklaidos priemonėmis skleisti teiginiai „Camelia vaistinė internete. Visiems maisto papildams iki -60 %“, „Visiems maisto papildams iki -60 %“, „IKI -60 %“, „Maisto papildai iki 60 % pigiau“, galėjo klaidinti vartotojus. Tyrimo metu nustatyta, kad nurodyta 60 proc. nuolaida buvo taikoma maisto papildų daliai, kuri nesiekė net 1 proc. visų akcijoje dalyvavusių maisto papildų.

Už klaidinančios reklamos skleidimą, Konkurencijos taryba skyrė Bendrovei 4 938 eurų baudą.

Tai jau ne pirmas Bendrovės pažeidimas šiais metais. Rugėjo 6 dieną už „Camelia“ vaistinėse skleistą klaidinančią reklamą Konkurencijos taryba Bendrovei skyrė 8 688 eurų baudą.

Nutarimas per 30 dienų nuo jo priėmimo dienos gali būti skundžiamas Vilniaus apygardos administraciniam teismui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos