Šio mėnesio pradžioje KCS nutraukė kovo mėnesį su kita Kanados geležinkelių kompanija „Canadian Pacific Railway“ sudarytą susitarimą dėl susijungimo ir sudarė susitarimą su „Canadian National Railway“.
Sandorio vertė yra 33,6 mlrd. JAV dolerių, įskaitant skolą.
Įmonės turi pereiti dviejų etapų reguliavimo procesą.
Pirmajame etape sandorį peržiūrės JAV žemės transporto valdyba, kuri užtikrins, kad pagrindinių geležinkelio operatorių susijungimas atitiktų valstybės interesus ir netrukdytų konkurencijai.
Pagrindinės „Canadian National Railway“ linijos driekiasi iš Kanados į Jungtines Valstijas per pagrindinius mazgus, tokius kaip Čikaga, Detroitas ir Naujasis Orleanas.
„Canadian National Railway“ ir KCS maršrutai yra panašus – nuo Luizianos iki Naujojo Orleano, o šiais maršrutais gabenami daugiausia cheminiai produktai.
Kanados bendrovė yra pasirengęs parduoti valdomą geležinkelių tinklo dalį Luizianoje, jei sandorį su KCS patvirtins reguliavimo institucija, teigia šaltiniai.
„Kansas City Southern“ patenka tarp penkių didžiausių krovinių vežėjų geležinkeliais operatorių sąrašą JAV.
Turėdama geležinkelių tinklą tiek valstijose, tiek Meksikoje, bendrovė vaidina pagrindinį vaidmenį prekyboje tarp abiejų šalių.
Jos traukiniai gabena automobilius ir kitus pramonės gaminius iš Meksikos gamyklų į Teksasą ir Vidurio Vakarus, o amerikiečių žemės ūkio produktus – į Meksiką.
Bendrovė taip pat yra geležinkelio linijos palei Panamos kanalą operatorė.