„Penktus metus remdami Lietuvos futbolą jaučiame, kad šio žaidimo potencialas mūsų šalyje nėra pilnai išnaudojamas. Tikime, kad naujasis judėjimas galėtų pažadinti, suteikti naujos energijos ir naujų idėjų populiarinant futbolą Lietuvoje“ , – sakė „Carlsberg“ prekės ženklo vadovė Lietuvoje Sigutė Zabielskienė.
„Džiugu, kad mūsų iniciatyva reikalinga ne tik mums patiems, o ją pastebėjo ir galintieji padėti. „Carlsberg“ prisijungimas prie mūsų judėjimo suteikia jam tvirtumo, ypač žinant, kad tai – ilgametis futbolo rėmėjas, ne tik pasaulyje, bet ir Lietuvoje. Manome, kad „Carlsberg“ parama padės mums siekiant viešumo ir bendraujant su atitinkamomis institucijomis“, – sako vienas idėjos iniciatorių Martynas Starkus.
„Carlsberg“ savo kasmetinį rėmimą šalies futbolo rinktinei paverčia simbolinėmis Lietuvos futbolo akcijomis, kurias galės gauti visi, prisijungę prie judėjimo. Futbolo gerbėjų norą jungtis palaiko ir Lietuvos futbolo federacija.
LFF prezidentas Liutauras Varanavičius pasveikino šią iniciatyvą: „Lietuvos futbolo strategijoje 2010-2020 metams esame išsikėlę tikslą, kad futbolas taptų populiariausia šaka Lietuvoje. Tikiu, kad tokių stiprių partnerių kaip „Carlsberg“ parama padės įgyvendinti šiuos ambicingus tikslus.“
Bendruomenei burti „Carlsberg“ suteikia savo profilį socialiniame tinkle „Facebook“. Jau nuo šiandien čia galima išsakyti savo nuomonę Lietuvos futbolo populiarinimo klausimais, vesti diskusijas, planuoti susitikimus, tolesnius veiksmus. Taip pat šiųmetį Lietuvos futbolo rinktinės rėmimą „Carlsberg“ pavers simbolinėmis Lietuvos futbolo akcijomis, o akcijų savininkai – futbolo gerbėjų judėjimo nariai bus kviečiami į bendras diskusijas su nacionalinės rinktinės treneriu, žaidėjais ir futbolo federacijos vadovais.
„Kiekvienas, aktyviai prisijungęs prie šio futbolo judėjimo, taps Lietuvos futbolo akcininku, ir gaus tą patvirtinančius sertifikatus. Tikime, kad žinojimas, jog esi nors ir simbolinis, bet Lietuvos futbolo akcininkas, sustiprins jausmą, kad esi atsakingas už mylimą sporto šaką, sukurs bendrumo jausmą ir paskatins atsakingiau įsitraukti į šį judėjimą. Patys aktyviausi akcininkai bus pakviesti į susirinkimą. „Carlsberg“ užtikrins, kad jo metu vyktų kokybiška apvalaus stalo diskusija tarp visų mylinčių futbolą ir suinteresuotų jo populiarinimu“, – teigė S. Zabielskienė.
Pavasarį planuojamo susirinkimo metu jo dalyviai turės galimybę diskutuoti tarpusavyje ir su rinktinės atstovais, Lietuvos futbolo federacijos vadovais. Susirinkimui pirmininkaus vienas judėjimo iniciatorių M. Starkus.
Būti aktyviais Lietuvos futbolo akcininkais taip pat skatins ir ypatingas „Carlsberg“ įsteigtas prizas. Tai – galimybė vykti į Europos futbolo čempionatą Charkove ir ten įteikti naudingiausio rungtynių Portugalija – Olandija žaidėjo prizą „Carlsberg Man Of The Match Award“. Laimėjęs sirgalius galės savo kailiu patirti, ką reiškią išbėgti į aikštę, paspausti ranką profesionaliam futbolininkui ir pajusti ošiančią sirgalių minią.
„Visa pasaulinė „Carlsberg“ kampanija siekia, kad futbolo fanai būtų kuo arčiau tikrojo futbolo. Todėl žmogų, vyksiantį į Charkovą, rinksime ne loterijos būdu, tai bus žmogus, kuris mums visiems įrodys, kad jam iš tiesų nuoširdžiai rūpi futbolas, jo šalies rinktinė ir jos ateitis“, – sako S. Zabielskienė.
Lietuvos futbolą „Carlsberg“ pirmą kartą parėmė dar 2007 metais, prieš pasaulio futbolo čempionatą. Pasaulyje futbolą „Carlsberg“ aktyviai remia nuo 1979 m. Iki 1987 m. aludariai rėmė Danijos nacionalinę rinktinę bei nacionalinę lygą, bendrovė smarkiai prisidėjo prie Danijos futbolo įsitvirtinimo pasaulinėje sporto arenoje. Nuo aštuntojo dešimtmečio pabaigos „Carlsberg“ glaudžiai bendradarbiauja su UEFA ir rėmė visus Europos futbolo čempionatus nuo 1988 m., o taip pat yra ilgametė legendinio Anglijos klubo „Liverpool“ rėmėja.