Dėl nestabilumo Rusijos rinkoje „Carlsberg“ pirmojo 2015 m. ketvirčio nuostoliai išaugo trečdaliu

Padidėjus neapibrėžtumui ir nestabilumui Rusijos alaus rinkoje, Danijos alaus gamintojos „Carlsberg“ grynieji nuostoliai pirmąjį ketvirtį išaugo nuo 67 mln. kronų tuo pat laikotarpiu pernai iki 90 mln. kronų (13,49 mln. JAV dolerių).
„Carlsberg“
„Carlsberg“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Analitikai prognozavo, kad ketvirta didžiausia pasaulyje aludarė pirmąjį ketvirtį užbaigs su 11 mln. kronų grynuoju pelnu.

Pardavimai pirmąjį ketvirtį paūgėjo 4,4 proc. – nuo 12,9 mlrd. iki 13,47 mlrd. kronų.

 

Veiklos pelnas padidėjo nuo 453 mln. iki 661 mln. kronų.

Rusijos alaus rinkoje pirmaujančios „Carlsberg“ skaičiavimais, ši rinka pirmąjį ketvirtį sumenko maždaug 9 procentais.

Grynosios įplaukos Rytų Europoje dėl nepalankių valiutų kursų svyravimų krito 30 procentų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas atskleidė: „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai