Bendrovė paskelbė, kad dabar tikisi, jog veiklos pelnas 2022-aisiais augs 7-9 proc., anksčiau planavusi jo pokytį nuo minus 5 proc. iki plius 2 procentų.
Tokį sprendimą „Carlsberg“ paaiškino tuo, kad jos padalinių veiklos pirmąjį pusmetį rezultatai „geresni nei tikėtasi, ypač dėl gerokai atsigavusios prekybos Europos rinkose ir gerų rezultatų Azijoje“.
„Tai su kaupu kompensavo augantį žaliavų ir energijos kainų augimo spaudimą“, – nurodoma pranešime.
Bendrovė taip pat pranešė, kad visose trijose Ukrainoje turimose alaus daryklose atnaujinta gamyba po sustabdymo vasario pabaigoje, prasidėjus karui, todėl į ataskaitą įtraukiami ir veiklos šioje šalyje rodikliai.
Kovo pradžioje „Carlsberg“ paskelbė, jog stabdo naujas investicijas Rusijoje ir eksportą į jos rinką, taip pat to paties, pagrindinio prekės ženklo alaus gamybą bei atsisako reklamos Rusijoje. To paties mėnesio pabaigoje bendrovė paskelbė visiškai pasitrauksianti iš Rusijos dėl karo Ukrainoje.
Pirmojo pusmečio veiklos ataskaitą „Carlsberg“ skelbs kitą savaitę.