„Carlsberg“ pardavė mažiau alaus, bet įmonės pelnas augo

Danijos alaus milžinės „Carlsberg“ veiklos pelnas ketvirtąjį ketvirtį augo nuo 2,15 mlrd. kronų metais anksčiau iki 2,32 mlrd. kronų.
1904 metais buvo pradėtas gaminti šiuo metu pasaulyje žinomiausias ir populiariausias „Carlsberg“ alus – „Carlsberg Pilsner“.
„Carlsberg“ pardavė mažiau alaus, bet įmonės pelnas augo / Užsakovo nuotr.

Stipresni pardavimai Europoje ir Azijoje kompensavo smukusią paklausą Rusijoje, sakoma pranešime.

Vakarų Europoje įplaukos augo 2 proc., o Azijoje – 11 procentų. Tuo tarpu Rytų Europoje įplaukos sumažėjo 11 procentų.

„Carlsberg“ padidino metų dividendus trečdaliu iki 8 kronų už akciją.

Taip pat pranešta, jog 2013 metų veiklos pelnas siekė 9,844 mlrd. kronų, o grynasis pelnas padidėjo 5 proc. iki 5,795 mlrd. kronų.

Pernai alaus pardavimai pagal apimtis sumažėjo 2 procentais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų