Prancūzijos ir Jungtinės Karalystės įmonės bendrame pranešime teigė, jog aljansas turėtų pradėti veikti spalio mėnesį.
„Tesco“ generalinis direktorius Dave'as Lewisas birželį, kuomet buvo paskelbta apie bendrovių planą, sakė, kad aljansas leis prekybos centrams „dar geriau aptarnauti klientus, padidinant pasirinkimą, kokybę ir vertę“.
Mažmeninės prekybos sektoriaus konkurentai Europoje, siekdami mažinti išlaidas, taip pat kuria panašius susitarimus.
Pavyzdžiui, antras ir trečias pagal dydį Didžiosios Britanijos prekybos tinklai „Sainsbury‘s“ ir „Walmart“ valdomas „Asda“ sutarė susijungti.
O Prancūzijos „Auchan“, „Casino“ ir ‚Schiever“ birželį pareiškė, jog prekių pirkimo srityje suvienys jėgas su Vokietijos „Metro“.
Nors „Tesco“ dirba pelningai ir skaičiuoja augančius pardavimus, „Carreffour“ pirmąjį šių metų pusmetį patyrė 861 mln. eurų nuostolį. Dėl nuostolingo darbo „Carreffour“ ėmėsi išlaidų karpymo ir restruktūrizacijos programos, kad būtų sumažinta bendrovės priklausomybė nuo jos didžiulių parduotuvių.
Prognozuojama, kad partnerystė su „Tesco“ padės „Carrefour“ padidinti jų pačių prekės ženklų pasiūlą savo parduotuvėse iki trečdalio visų prekių. Tuo tarpu „Tesco“ prekės ženklai įmonės parduotuvių lentynose jau sudaro apie pusę visos prekių pasiūlos.