„Derybos tikrai vyko, ir jos buvo labai intensyvios, tačiau susitarti dėl abiem pusėms priimtinų sąlygų nepavyko. Nežinau, ar šioje istorijoje jau tikrai galima dėti tašką, bet akcininkai deklaravo aiškią poziciją, kad MSC grupė „Smeltės“ parduoti nesiruošia“, – dienraščiui sakė R.Juška, pasak kurio, akcininkai nedetalizavo priežasčių, dėl kurių derybos buvo nutrauktos.
„Verslo žinių“ šaltinių duomenimis, susitarimo nepavyko pasiekti, nes „China Merchants Group“ norėjo įsigyti kontrolinį įmonės akcijų paketą, o „Terminai Investment Limited“ nenorėjo atsisakyti bendrovės kontrolės.
MSC neatsisako planų į Klaipėdą reguliariai siųsti vandenynų laivų
Laivų krovos bendrovę „Klaipėdos Smeltė“ valdanti viena didžiausių pasaulyje konteinerinių krovinių gabenimo kompanijų MSC Klaipėdos įmonę vis dar laiko strategiškai svarbiu terminalu Baltijos jūros regione ir neatsisako planų čia reguliariai siųsti vandenynų laivų, „Verslo žinioms“ sako „Klaipėdos Smeltės“ generalinis direktorius Rimantas Juška.
Tačiau konkretus laikas, kada į 77 mln. eurų kainavusį bendrovės konteinerių skirstymo centrą tokie laivai ims plaukti reguliariai ir kada čia prasidės konteinerių skirstymas į mažesnius fiderinius laivus, išvežiojančius krovinius į kitus Baltijos jūros regiono uostus, vis dar neįvardijamas.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos, kuri statant „Klaipėdos Smeltės“ paskirstymo centrą į naujų krantinių statybą investavo per 20 mln. eurų, generalinis direktorius Arvydas Vaitkus dienraštį informavo, kad šį mėnesį lankantis MSC ir su „Klaipėdos Smeltės“ akcininkais ir MSC vadovais aptariant terminalo ateities planus, sulaukė patikinimo, kad didesnis konteinerių srauto augimas numatomas antroje šių metų pusėje.