„Čili“ ketina pristatyti naują restoranų prekės ženklą

Viena didžiausių Lietuvos viešojo maitinimo sektoriaus dalyvių – „Čili“ grupė – metų pabaigoje planuoja pristatyti naują restoranų prekės ženklą, rašo „Verslo žinios“.
„Čili pizza“
„Čili pizza“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Kol kas galiu atskleisti tik tiek, kad dirbame ir prie naujo restorano koncepcijos. Tai bus naujas, atskiras nuo „Čili Picos“ prekės ženklas“, – VŽ sakė „Čili Holdings“ vadovas Jonas Karosas.

Jis teigė, kad šiemet į tinklo plėtrą numatoma investuoti iki 1 mln. eurų: atnaujinti du esamus restoranus ir atidaryti tris naujus. Jau veikiančių restoranų apyvarta šiemet turėtų augti 8 proc.

„Čili Holdings“, kurios vienintelė akcininkė yra tinklo įkūrėjo Lino Tado Karoso bendrovė „LTk Capital“, valdo antrines bendroves „Čili Pica“, „Gamtos virtuvė“, „Azijos skoniai“, Latvijos „Čilija Pizza“ ir „Čili Take Away“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis