2022 02 04 /17:55

„Circle K Lietuvai“ – 100 tūkst. eurų bauda už netinkamą reklamą

Degalinių tinklo operatorei „Circle K Lietuva“ skirta 100 tūkst. eurų bauda už klaidinančią dyzelino reklamą.
„Circle K“ degalinė
„Circle K“ degalinė / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Kaip pranešė Vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VTAT), įmonė skleidė reklamą, skatinančią rinktis būtent jos dyzelinį kurą su biodegalais, kuris esą pranašesnis ir saugesnis nei dyzelinas su riebalų rūgščių metilo esteriu.

Anot pranešimo, skiriant baudą atsižvelgta į pažeidimo pobūdį, didelį sklaidos mastą bei ilgą trukmę, bendrovės metines pajamas ir bendradarbiavimą tyrimo metu.

„Toks klaidinančios informacijos pateikimas galėjo iškreipti vartotojų ekonominį elgesį, kadangi, žinodami tikslią ir teisingą informaciją apie siūlomą produktą, vartotojai galimai būtų priėmę kitokius sprendimus dėl sandorio – pavyzdžiui, atsižvelgiant į tai, jog kuras su biopriedu buvo brangesnis, rinkęsi kitą alternatyvą“, – nurodė tarnyba.

Anot pranešimo, tyrimo metu Vilniaus Gedimino technikos universiteto ekspertų bei Aplinkos apsaugos agentūros paaiškinimai patvirtino, jog „Circle K Lietuva“ skleisti teiginiai nėra aiškiai apibrėžti, neatitinka profesinės terminijos specifikos.

Spaudai išplatintame įmonės komentare „Circle K“ vadovas Skirmantas Mačiukas teigė, kad komanda yra pasiruošusi atidžiai išnagrinėti VVTAT sprendimo argumentus.

„Jaučiame, kad tarnyboje pritrūko įsiklausymo į mūsų argumentus, kuriuos pateikėme itin detaliai. Tuo pačiu siekiame aiškiai ir paprastai savo klientus informuoti apie „Circle K” degalų išskirtines savybes ir sudėtį. Laikome realia galimybe savo interesus ir poziciją ginti teisiniu keliu, tad pasinaudosime galimybe ginčyti VVTAT sprendimą Vilniaus apygardos administraciniam teismui. Apie priimtą sprendimą informuosime vėliau“, – sakė jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis