„Citadele“ bankas investuoja į debesijos operacinę sistemą „nCino“

JAV bendrovė, debesų kompiuterijos sprendimų bankininkystės sektoriui pradininkė „nCino“ (NASDAQ: NCNO) ir „Citadele“ bankas pranešė, kad „Citadele“ diegs „nCino“ operacinę sistemą, leisiančią modernizuoti verslo klientų Baltijos šalyse kreditavimo procesus.
„Citadele“ bankas
„Citadele“ bankas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Citadele“ siekia užtikrinti efektyvesnį paskolų suteikimo procesą ir pereiti prie visapusiškos skaitmeninės skolinimo platformos. „nCino“ platformos pritaikymas esamiems banko vidiniams procesams reiškia, kad „Citadele“ galės veiksmingiau ir efektyviau vykdyti sudėtingus paskolų teikimo verslo klientams procesus, atsisakyti dalies iki šiol rankiniu būdu atliekamų užduočių. Lanksčiai adaptuojama „nCino“ platforma ateityje gali būti pritaikyta ir teikiant kitas banko paslaugas.

„Platforma „nCino“ taps žingsniu pirmyn toliau skaitmeninant paslaugas verslo klientams ir leis smarkiai sutrumpinti kreditavimo sprendimų procesą, jis taps dar draugiškesnis aplinkai, nes visi dokumentai bus skaitmenizuoti. Pasirinkome „nCino“, kurios inovatyvius debesijos ir skaitmeninės transformacijos sprendimus naudoja ir didžiausi Jungtinės Karalystės, JAV ir įvairių kitų pasaulio šalių finansinių paslaugų teikėjai“, – komentuoja „Citadele“ banko valdybos narys, Baltijos šalių verslo bankininkystės tarnybos vadovas Vaidas Žagūnis.

Naujoji platforma ne tik pagreitins procesus, bet ir suteiks papildomų naudų – mažesnius kaštus, efektyvesnę kontrolę ir atskaitomybę, atitikties reikalavimų užtikrinimą, galimybę stebėti ir analizuoti skolinimo procesą kiekviename jo etape. Vidinių procesų automatizavimas leis „Citadele“ darbuotojams daugiau dėmesio ir laiko skirti tiesioginiam darbui su klientais ir jų konsultavimui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis