Įsitvirtina Baltijos šalyse
Pirmiausia „CityBee“ el. paspirtukai išriedėjo Taline – birželio 28 d. Nuo šiandien jais džiaugtis gali ir rygiečiai. Na, o ketvirtadienį lietuvių bendrovei priklausančiais el. paspirtukais naudosis jau ir Latvijos pajūrio miesto Jūrmalos gyventojai.
Pasak „CityBee“ vadovo Luko Ylos, tiek Latvijoje, tiek ir Estijoje taikoma tokia pati kainodara kaip ir Lietuvoje – 0,5 Eur už kelionės el. paspirtuku pradžią ir 0,1 Eur už kiekvieną naudojimosi minutę.
Palyginti su kaimyninėse Baltijos šalyse esančių konkurentų įkainiais, „CityBee“ kainodara yra palankiausia klientams. Pavyzdžiui, „Bolt“ el. paspirtuko aktyvavimas yra dvigubai brangesnis ir kainuoja 1 Eur.
Su didžiausia el. paspirtukų dalijimosi paslaugas teikiančių bendrovių konkurencija „CityBee“ susidurs Rygoje. Ten iki šiol jau veikė trys operatoriai: „Bolt“, „Fiqsy“ ir „Atom“. Talino gyventojai kol kas galėjo naudotis tik „Bolt“ el. paspirtukų trumpalaikės nuomos paslauga.
„CityBee“ yra ne naujokė Baltijos šalyse. Šį pavasarį Rygoje ir Taline startavo bendrovės teikiama automobilių dalijimosi paslauga. Pirmiausia ten pasirodė krovinių pervežimui tinkami mikro autobusiukai, tačiau netolimoje ateityje, planuojama, bus pristatyti ir keleiviniai „CityBee“ automobiliai.
El. paspirtukai pasiteisino
Iki šiol „CityBee“ el. paspirtukų dalijimosi paslauga jau veikė Vilniuje (700 vnt. el. paspirtukų), Varšuvoje (500 vnt.) ir Madride (360 vnt.). Anot L. Ylos, sparti bendrovės el. paspirtukų dalijimosi paslaugos plėtra yra organiškas procesas, padiktuotas rinkoje esančios paklausos.
„Mūsų patirtis ir surinkti duomenys rodo, kad el. paspirtukai Vilniuje ir kituose miestuose tapo ne tik madinga tendencija, bet ir svarbiu mikro mobilumo sprendimu. Jis suteikia žmonėms daugiau judumo galimybių, o svarbiausia – sukuria alternatyvą trumpoms kelionėms automobiliu miesto centre. Dėl to ten mažėja motorinio transporto srautai, pagerėja oro kokybė, padaugėja erdvės“, – vardijo „CityBee“ atstovas.
Jo teigimu, bendrovės demonstruojami rezultatai ir sėkminga plėtra vietinėje bei užsienio rinkose leido pamatyti tikrąjį „CityBee“ potencialą.
„Gera matyti, kad lietuviškasis „CityBee“ įsitvirtino ne tik mūsų šalyje, bet ir sparčiai prigyja užsienio didmiesčiuose. Dabar jau tikrai esame įsitikinę, kad Lietuvoje sukurtas miesto mobilumo sprendimas savo paslaugų kokybe gali nenusileisdamas konkuruoti ir su pasauliniais transporto dalijimosi gigantais. Mes turime visas prielaidas toliau plėsti savo paslaugas Europoje ir kurti išskirtinę transporto dalijimosi platformą, leidžiančią mūsų klientams naudotis įvairiomis, skirtingiems gyvenimo mieste atvejams pritaikytomis transporto priemonėmis“, – pabrėžė „CityBee“ vadovas L.Yla.