Paskutinės akcijos dienos! Prenumerata vos nuo 0,49 Eur/mėn.
Išbandyti

„Civinity“ į procesų skaitmenizavimą investuos iki 1 mln. eurų, padvigubins nuotolinio aptarnavimo centro pralaidumą

Viena didžiausių pastatų priežiūros ir inžinierinių sprendimų įmonių grupių Baltijos šalyse „Civinity“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su technologijų bendrove „Salesforce“ dėl naujos, vieningos kontaktų centro ir klientų aptarnavimo sistemos diegimo. Per kelis etapus į sistemos kūrimą bei susijusių procesų skaitmenizavimą bus investuota iki 1 mln. eurų, rašoma įmonės pranešime spaudai.
Pastatas Laisvės alėjoje
Pastatas Laisvės alėjoje / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Pirmame etape bus sukurta vieninga visos „Civinity“ grupės pastatų administravimo sistema, apimanti tiek skirtingus grupės verslus („Civinity Namai, „Civinity Solutions, „Civinity Engineering), tiek skirtingas šalis (Lietuva, Latvija, Didžioji Britanija). Vėlesniuose etapuose bus įdiegti vieningo kontaktų centro ir klientų aptarnavimo (CRM) moduliai bei vieninga užduočių valdymo sistema. Tikimasi, kad visi naujos „Salesforce“ sistemos kūrimo ir diegimo darbai bus atlikti per ateinančius penkerius metus.

„Naujos sistemos kūrimas yra vienas esminių mūsų žingsnių transformuojant pastatų administravimo procesus, labiau orientuojant juos į klientus. Šios sistemos dėka mes ne tik apjungsime visas privačių ir verslo klientų aptarnavimo grandines, bet ir iš esmės pagerinsime nuotolinio aptarnavimo kokybę. Su naujais įrankiais mes daugiau nei padvigubinsime mūsų galimybes spręsti gyventojams rūpimus klausimus dar pirmojo skambučio metu, – pranešime spaudai cituojamas Deividas Jacka, „Civinity“ grupės akcininkas ir generalinis direktorius.

„„Salesforce" šiuo metu laikoma skaitmeninės transformacijos projektų auksiniu standartu. Nekilnojamojo turto valdymo ir inžinerinių sprendimų srityje mūsų platforma yra daugelio įmonių visame pasaulyje sėkmės ir klientų aptarnavimo pagrindas. Esu įsitikinęs, kad mūsų sprendimas kartu su „Civinity" nekilnojamojo turto valdymo patirtimi pakels klientų aptarnavimą į naują lygį", - sako „Salesforce" regioninis direktorius Michalas Mravinacas.

Spalio vidury „Civinity“ sėkmingai išplatino 8 mln. eurų vertės obligacijų emisiją, kurios lėšos, tame tarpe, bus naudojamos grupės veiklos procesų automatizavimui ir naujų skaitmeninių sprendimų vystymui, rašoma pranešime spaudai. Šiemet „Civinity“ taip pat yra pranešusi apie planus investuoti iki 15 mln. eurų į nekilnojamo turto technologijų (angl. „PropTech) startuolius. Veikdama per savo investicijų valdymo bendrovę „Pentaframe Capital“ grupė jau investavo į Didžiosios Britanijos „Halo.rent“ bei lietuvių „Pingin.Space.

„Salesforce“ yra didžiausias pasaulyje ryšių su klientais valdymo sistemų kūrėjas, užimantis beveik penktadalį pasaulinės CRM rinkos. Įmonės sukurti produktai jungia tarptautinę procesų automatizavimo bendruomenę, kuriai priklauso 10 milijonų vartotojų bei tūkstančiai IT ir procesų valdymo ekspertų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas