Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Civinity“ keičia valdomų įmonių pavadinimus bei prekės ženklus

Pastatų priežiūros ir inžinierinių sprendimų grupė „Civinity“ keičia Lietuvoje, Latvijoje ir Didžiojoje Britanijoje valdomų įmonių pavadinimus bei prekės ženklus ir nuo šiol vadinsis vienu – „Civinity“ vardu. Bendrovė taip pat pristato atsinaujinusį prekės ženklo identitetą bei internetines svetaines, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Civinity“
„Civinity“ / „Civinity“ nuotr.

2005 metais įkurta „Civinity“ grupė per 15 metų apjungė daugiau nei 20 bendrovių, teikiančių gyvenamųjų pastatų administravimo bei priežiūros, komercinių statinių priežiūros bei inžinerinių sprendimų paslaugas. Po jų įsigijimo didžioji dalis bendrovių išlaikė buvusius pavadinimus. Įgyvendindamos naująją „Civinity“ grupės prekių ženklų strategiją grupės įmonės Lietuvoje, Latvijoje ir Didžiojoje Britanijoje keičia valdomų įmonių pavadinimus bei prekės ženklus. Bendrovė skelbia, kad įmonių pavadinimai jau pakeisti, o per ateinančius porą mėnesių galutinai pasikeis ir prekių ženklai.

Daugiabučių administravimo ir priežiūros paslaugas teikiančios įmonės, tokios kaip „Senamiesčio ūkis“, „Vitės valdos“, „Būsto valda“ ir kitos nuo šiol bus ženklinamos „Civinity Namai“ prekės ženklu, o Latvijoje analogiškos paslaugos bus atpažįstamos „Civinity Mājas“ pavadinimu. Inžinerinių sprendimų projektavimo ir diegimo įmonė „Dizaja“ nuo šiol vadinsis „Civinity Engineering“, o Didžiojoje Britanijoje veikianti įmonė „Civinity Engineerinjg UK“. Komercinių ir visuomeninių statinių priežiūros paslaugas teikiančios įmonės išlaikys pernai pakeistą pavadinimą „Civinity Solutions“. Visa grupė, tarptautinėje ir nacionalinėse rinkose vadinsis vienu, bendru „Civinity“ vardu.

Bendradarbiaudama su reklamos agentūra „Godspeed“ grupė atnaujino ir prekių ženklų vizualinį identitetą bei internetines svetaines.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?