„Coca-Cola“ 2020-ųjų kovą Šiaurės Amerikoje pristatys naują gazuoto vandens prekės ženklą

„Coca-Cola“ nuo 2020 metų kovo mėnesio savo produktų asortimentą Šiaurės Amerikoje papildys naujo prekės ženklo – „Aha“ – gazuotu vandeniu, rašo agentūra „MarketWatch“. Tai bus pirmasis naujas „Coca-Cola“ prekės ženklas Šiaurės Amerikos rinkoje per daugiau negu dešimtmetį.
„Coca-Cola HBC Lietuva“ naujas biuras verslo centre „Duetto“
„Coca-Cola HBC Lietuva“ naujas biuras verslo centre „Duetto“ / Valdo Kopūsto / 15min nuotr.
Temos: 1 Coca Cola

Rinkoje bus pasiūlyti aštuonių skonių „Aha“ gėrimai – be kita ko, citrinų, arbūzų, braškių, agurkų, mėlynių ir granatų. Vyšnių ir kavos bei citrusų ir žaliosios arbatos gėrimų sudėtyje bus kofeino.

Naujųjų gėrimų skoniai buvo renkami iš 800 galimų variantų, taip pat iš 50 skonių derinių.

„Mūsų partneriai mums pareiškė: „Nenorime eilinio laimo ar uogų skonio gazuoto vandens. Mums reikia kažko naujo, kad mes galėtume plėtoti šią kategoriją“, – pareiškė už gazuotą vandenį „Coca-Cola“ Šiaurės Amerikos padalinyje atsakinga Julie Siwemuke.

Paskutinis prekės ženklas, kurį „Coca-Cola“ pristatė Šiaurės Amerikos rinkoje, buvo arbata „Gold Peak“. Šis prekės ženklas atsirado 2006 metais ir jo vertė, pasak gaiviųjų gėrimų milžinės, šiuo metu sudaro apie 1 mlrd. JAV dolerių.

2020 metų sausį „Coca-Cola“ taip pat pradės Jungtinėse Valstijose prekiauti energiniais gėrimais „Coca-Cola Energy“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų