Rinkoje bus pasiūlyti aštuonių skonių „Aha“ gėrimai – be kita ko, citrinų, arbūzų, braškių, agurkų, mėlynių ir granatų. Vyšnių ir kavos bei citrusų ir žaliosios arbatos gėrimų sudėtyje bus kofeino.
Naujųjų gėrimų skoniai buvo renkami iš 800 galimų variantų, taip pat iš 50 skonių derinių.
„Mūsų partneriai mums pareiškė: „Nenorime eilinio laimo ar uogų skonio gazuoto vandens. Mums reikia kažko naujo, kad mes galėtume plėtoti šią kategoriją“, – pareiškė už gazuotą vandenį „Coca-Cola“ Šiaurės Amerikos padalinyje atsakinga Julie Siwemuke.
Paskutinis prekės ženklas, kurį „Coca-Cola“ pristatė Šiaurės Amerikos rinkoje, buvo arbata „Gold Peak“. Šis prekės ženklas atsirado 2006 metais ir jo vertė, pasak gaiviųjų gėrimų milžinės, šiuo metu sudaro apie 1 mlrd. JAV dolerių.
2020 metų sausį „Coca-Cola“ taip pat pradės Jungtinėse Valstijose prekiauti energiniais gėrimais „Coca-Cola Energy“.