„Coca-Cola“ iki 2030 metų padidins pakartotinai naudojamų pakuočių dalį iki 25 proc.

Aplinkosaugininkų spaudžiama „Coca-Cola“ įsipareigojo siekti, kad iki 2030 metų bent 25 proc. visame pasaulyje visų gamintojos parduodamų gėrimų būtų išpilstyti į pakartotinai užpildomus / grąžinamus stiklinius ar plastikinius butelius arba į pakartotinai užpildomą kitą tarą.
„Coca-Cola HBC Lietuva“ naujas biuras verslo centre „Duetto“
„Coca Cola“ / Valdo Kopūsto / 15min nuotr.

„Coca-Cola“ teigimu, 2020 metais pakartotinai užpildoma tara sudarė apie 16 proc. viso produkcijos pakuotės kiekio.

„Pakartotinai naudojamos pakuotės yra vienas iš veiksmingiausių būdų sumažinti atliekų kiekį, naudoti mažiau išteklių ir sumažinti anglies dioksido pėdsaką, remiant žiedinę ekonomiką“, – pažymėjo „Coca-Cola“ vyresnysis direktorius pakuočių ir klimato klausimais Benas Jordanas.

Visgi judėjimo #Breakfreefromplastics atstovai, įvardiję bendrovę didžiausia pasaulyje teršėja plastiku dėl istorinio vienkartinių plastikinių tarų naudojimo, buvo santūrūs girdami bendrovę.

„Coca-Cola“ pranešimas, kad jie didina savo daugkartinio naudojimo pakuočių tikslą visame pasaulyje, tikrai yra žingsnis teisinga kryptimi“, – pažymėjo #Breakfreefromplastics kampanijų prieš pasaulines įmones koordinatorė Emma Priestland.

„Tačiau dėl to, kad bendrovė praeityje buvo sulaužiusi savo pažadus, verčia mus sutikti šį pranešimą skeptiškai“, – pridūrė ji.

Pelno nesiekiantis fondas „As You Sow“, įsteigtas siekiant skatinti įmonių socialinę atsakomybę per akcininkų konsultavimą, koalicijų formavimą ir teisines strategijas, kuris ir parengė akcininkų pasiūlymą, raginantį dažniau naudoti daugkartinio naudojimo butelius, teigiamai įvertino pranešimą.

Grupės vyresnysis viceprezidentas Conradas MacKerronas teigės esąs patenkintas „Coca-Cola“ įsipareigojimu ir pridūrė, kad „šie veiksmai gali padėti iš esmės sumažinti naudojamų vienkartinių plastikinių butelių kiekį, kurių daugelis patenka į vandenyną“.

Pasak „As You Sow“, fondas atliks papildomą įsipareigojimo analizę, kad nustatytų, ar atsiimti akcininkų pasiūlymą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis