„Karštieji gėrimai yra vienas iš kelių likusių bendros gėrimų rinkos segmentų, kuriuose „Coca-Cola“ neturi pasaulinio prekės ženklo. „Costa“ per stiprią kavos platformą mums suteikia prieigą prie šios rinkos“, – pareiškė „Coca-Cola“ vadovas Jamesas Quincey.
Be prekės ženklo, „Coca-Cola“ taip pat gaus beveik 4 tūkst. kavinių, veikiančių su „Costa“ ženklu, ir kavos pupelių skrudinimo bei platinimo verslą.
Sandorį numatoma užbaigti 2019 metų pirmąjį pusmetį, todėl „Coca-Cola“ nekeičia šių metų veiklos rezultatų prognozių.
Tinklas „Costa Coffee“ Didžiojoje Britanijoje atsirado 1971 metais ir šiuo metu yra didžiausias šalyje. Analizės įmonės „Allegra“ duomenimis, jo dalis Didžiosios Britanijos rinkoje siekia 39 procentus. Tuo tarpu „Starbucks“ užima 25 proc. rinkos, o „Caffe Nero“ – 11 procentų.
1995 metais tinklą, kurį tuomet sudarė tik 39 kavinės Didžiojoje Britanijoje, įsigijo „Whitbread“, sumokėjusi 19 mln. svarų. Šių metų balandį „Whitbread“ dėl mažumos akcijų paketus turinčių akcininkų aktyvistų spaudimo atskyrė „Costa Coffee“ į savarankišką įmonę.
Kovo 1 dieną pasibaigusiais 2018 finansiniais metais „Costa“ įplaukos sudarė 1,3 mlrd. svarų, o EBITDA – 238 mln. svarų. „Costa“ kavinės veikia 31 pasaulio šalyje.