2015 12 22 /16:54

„Coca cola“ perka „Neptūną“

Gaiviųjų gėrimų bendrovė „Coca-Cola“ perka Lietuvos mineralinio vandens „Neptūnas“ gamintoją, rašoma bendrovės pranešime žiniasklaidai.
„Coca Cola“ skardinės
„Coca Cola“ skardinės / „Scanpix“/AP nuotr.
Temos: 1 Coca Cola

„Coca-Cola HBC Lietuva“ paskelbė sudariusi įpareigojantį pirkimo ir pardavimo susitarimą dėl pirmaujančios Lietuvoje mineralinio vandens įmonės „Neptūno vandenys“ įsigijimo.

Šiuo metu derinamos baigiamosios sandorio sąlygos, įskaitant reikiamus reguliuojančių institucijų leidimus.

„Coca-Cola HBC Lietuva“ viešųjų ryšių ir komunikacijos vadovė Gabrielė Šerėnienė BNS pranešė, kad įpareigojantis susitarimas pasirašytas gruodžio 21 dieną, o sandorio vertė neskelbiama.

„Coca-Cola“ tikisi, kad Varėnoje įsikūrusius „Neptūno vandenis“ įsigis iki 2016 metų pirmojo ketvirčio pabaigos.

Įpareigojantis susitarimas pasirašytas gruodžio 21 dieną, o sandorio vertė neskelbiama.

„Neptūno vandenys“ pasižymi puikia reputacija vietos rinkoje bei dideliu Lietuvos vartotojų palankumu „Neptūno“ prekės ženklui. Įmonės produkcija yra sulaukusi didelės sėkmės ir dėl puikios kokybės bei savybių užima apie 20 proc. šalies mineralinio vandens rinkos. Tapę „Neptūno“ savininkais, sieksime išlaikyti ir toliau puoselėti vartotojų pripažinimą", – BNS pranešė G.Šerėnienė.

„Nepaprastai vertiname ligšiolinius „Neptūno“ pasiekimus Lietuvos rinkoje ir didžiuojamės galėdami šiuo stipriu prekės ženklu papildyti mūsų tvirtų bei perspektyvių prekių ženklų portfelį.

Ši investicija liudija ir mūsų ilgalaikį įsipareigojimą veikti Lietuvos paruoštų vartoti gaiviųjų gėrimų rinkoje. Bendradarbiaudami su „Neptūno“ komanda, pasitelkdami didelius mūsų pardavimo ir platinimo pajėgumus bei plačias rinkos žinias, tikimės sėkmingai plėsti ir stiprinti šį prekės ženklą“, − teigė Valdas Pakštys, bendrovės „Coca-Cola HBC“ Baltijos regiono prekybos vadovas.

„Naujoji strateginė investuotoja „Coca-Cola HBC“ prisidės prie tolesnės „Neptūno“ plėtros bei suteiks būtiną paramą ir patirtį tokiose srityse kaip produktų inovacijos, rinkodara bei platinimas. Tai leis padidinti gaminių pasiūlą ir dar labiau sustiprinti pirmaujančias prekės ženklo pozicijas vietos bei regiono natūralaus mineralinio vandens rinkoje“, − pažymėjo Gintas Petrus, UAB „Neptūno vandenys“ valdybos pirmininkas.

Gabrielė Šerėnienė, „Coca Cola HBC Lietuva” viešųjų ryšių ir komunikacijos vadovė, 15min.lt sakė, kad tai yra pirmas prekės ženklo pirkimas Lietuvoje.

„Nuolat ieškome palankių plėtros galimybių, atsižvelgdami į prekių ženklus, jų tinkamumą mūsų portfeliui, geografinį patogumą. Siekiame, kad visi šie elementai teiktų vertę mūsų akcininkams, klientams, vartotojams bei kitoms suinteresuotosioms šalims. Šiuo metu bendrovė valdo gamyklą Alytuje, kur gaminami gaivieji gėrimai, skirti Baltijos šalių rinkai“, – sakė ji.

Augino pajamas ir plėtėsi

„Neptūno vandenys“ pernai pasiekė 5,3 mln. eurų pardavimus – 25,7 proc. didesnius nei 2014-aisiais (4,24 mln. eurų), įmonės grynasis pelnas padidėjo 32,8 proc. iki 1,907 mln. eurų.

2014 metais „Neptūno vandenys“ į naujo sandėlio statybą Varėnoje investavo apie 579 tūkst. eurų. Pernai „Neptūnas“ aplenkė fasuoto vandens rinkos augimą, siekusį 8 proc., ir vandens buteliuose pardavimus padidino 27 proc. (skaičiuojant litrais). Pasak „Neptūno vandenų“ ataskaitos, pateiktos Registrų centrui, pernai „Neptūno“ vandens rinkos dalis siekė 17 proc., o, prekybos tinklų duomenimis, bendrovė yra fasuoto vandens lyderė Lietuvoje.

Šiais metais „Neptūnas“ tikisi 15-20 proc. pardavimų augimo.

2011 metų kovą 73,68 proc. „Neptūno vandenų“ akcijų paketą valdo įmonės valdybos pirmininkas Gintas Petrus, likusius 26,32 proc. – Milda Petrus. Naujesnių duomenų Registrų centras nepateikia.

„Coca-Cola HBC Lietuva“ 2014 metais gavo 50,87 mln. eurų pajamų – 2,6 proc. daugiau nei 2013 metais (49,572 mln. eurų). Šiemet įmonė tikisi ne mažesnio kaip 5 proc. augimo. Jos grynasis pelnas per metus padidėjo 23,6 proc. iki 1,143 mln. eurų.

Praėjusių metų pabaigoje įmonėje dirbo 204 darbuotoja. 100 proc. „Coca-Cola HBC Lietuvos“ akcijų priklauso Estijos „Coca-Cola HBC Eesti“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais