Kaip skelbia portalas independent.co.uk, reklamos kampanija startavo prieš progresyvios muzikos festivalį, kuris prasidėjo trečiadienį. Jo tema – „Meilės revoliucija“.
„Coca-Cola“ „Love is Love“ (Meilė yra meilė – liet.) kampanijoje įsiamžino gėjų poros, besišypsodamos prie tokių šūkių, kaip kad „nulis cukraus, nulis išankstinio nusistatymo“.
Nors plakatuose skleidžiama pozityvi žinia, ne visi ją išvydę liko laimingi. Tarp jų – ir Boldogas Istvanas, priklausantis Vengrijos valdančiajai dešiniajai partijai „Fidesz“, turinčiai daugumą parlamente.
Feisbuke jis paragino boikotuoti „Coca-Cola“ produktus, kol reklama nebus panaikinta:
„Kol jie nepašalins savo provokatyvios reklamos Vengrijoje, nevartosiu jų produktų! Ir mano pavyzdžiu pasekti prašau visų“.
Peticija, kuria siekiama, kad reklama būtų pašalinta, nuo sekmadienio pasirašyta daugiau kaip 25 tūkst. žmonių.
Tinklalapyje, kuriame patalpinta peticija, teigiama: „Mes imame boikotuoti „Coca-Cola“. Ir mūsų peticija siekiama padėti pašalinti reklamą kiek įmanoma greičiau“.
Ilgametė LGBT+ bendruomenės rėmėja
„Coca-Cola“ atsakė į prieš kampaniją nukreiptą kritiką, teigdama, kad „ji yra ilgametė LGBT+ bendruomenės rėmėja“.
„Įmonė siekia įvairovės, įtraukimo ir lygybės savo versle, mes remiame žmogaus teises“, – CNN teigė įmonės atstovas.
„Kaip ilgalaikės LGBTQI bendruomenės rėmėjos atstovai manome, kad kiekvienas turi teisę rinktis, ką mylėti. Kampanija Vengrijoje būtent atitinka šias vertybes“, – sakė jis.
Vengrijoje neleidžiama tuoktis tos pačios lyties poroms, nors civilinė partnerystė įteisinta 2009-aisiais, tos pačios lyties poros neturi tokių pačių teisių, kaip priešingos lyties susituokusios poros.
Tiesa, apklausos rodo, kad parama LGBT žmonių teisėms Vengrijoje visuomenėje auga.
2017-aisiais atlikta Tarptautinės LGBTI asociacijos apklausa parodė, kad daugiau kaip 60 proc. šalies gyventojų mano, jog lygias teises turi turėti kiekvienas, nepriklausomai nuo seksualinės orientacijos.