„Coca-Cola“ teigia pastebinti vartotojų elgsenos pokyčių ženklų

„Coca-Cola“ pranešė apie šoktelėjusį pelną, kurį iš dalies lėmė kainų kilimas, tačiau teigė, kad kai kurie vartotojai pradeda keisti vartojimo įpročius, spaudžiami infliacijos.
„Coca-Cola HBC Lietuva“ naujas biuras verslo centre „Duetto“
„Coca-Cola HBC Lietuva“ naujas biuras verslo centre „Duetto“ / Valdo Kopūsto / 15min nuotr.
Temos: 2 Verslas Coca Cola

Gaiviųjų gėrimų milžinės, kurios pelną pastaraisiais ketvirčiais didino profesionaliojo sporto turnyrų, kino teatrų ir kitų pramoginių įstaigų veiklos atnaujinimas atšaukus dėl COVID-19 įvestus apribojimus, vėl įvardijo šią tendenciją kaip teigiamą jos rezultatams, ir padidino kai kurias visų metų prognozes.

Bendrovės pelnas išaugo 14 proc. iki 2,8 mlrd. JAV dolerių, o pajamos padidėjo 10 proc. iki 11,1 mlrd. JAV dolerių.

Generalinis direktorius Jamesas Quincey, kuris anksčiau apibūdino neigiamą kainų padidėjimo poveikį pardavimams kaip kuklų, teigė, kad naujausi rezultatai rodo, jog vartotojai pradeda taupyti.

„Pastebime tam tikrus vartotojų elgsenos pokyčius“, – teigė J.Quincey per konferencinį pokalbį su analitikais.

„Regis, Europa yra bene ryškiausias to pavyzdys“, kur daugiau vartotojų ieško nuolaidų, tuo metu Jungtinėse Valstijose tokia tendencija pastebima rečiau.

„Akivaizdu, kad infliacijos, kuri kenkia atlyginimams, poveikis pradeda ryškėti dabar, kai baigiasi vasara ir grįžtama į įstaigas“, – sakė jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis