Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Columbus Lietuva“ jungiasi prie įmonių grupės ir tampa „Oixio“

Nuo šių metų IT bendrovė „Columbus Lietuva“ oficialiai tampa „Oixio“ ir jungiasi prie Baltijos šalyse veikiančios „Oixio“ įmonių grupės. Šią grupę taip pat sudaro Estijos IT bendrovės „Oixio“ ir „Columbus Estonia“, rašoma „Oixio“ pranešime spaudai.
Dovydas Zinkevičius
Dovydas Zinkevičius / Įmonės nuotr.

Bendrai per visas Baltijos šalis naujai susikūrusi įmonių grupė metus pradeda su 230 darbuotojų. Lietuvos „Oixio“ šiuo metu dirba 72 darbuotojai, tačiau įmonė per artimiausius metus šį skaičių siekia padidinti iki 110. Visoje grupėje darbuotojų skaičių numatoma auginti iki 370, o pajamas padidinti 3 kartus, iki 90 mln. eurų.

Platesnis paslaugų spektras

Kaip teigia „Oixio group“ valdybos pirmininkas Ivo Suursoo, grupės tikslas – sujungti dviejų rinkos lyderių jėgas ir praplėsti bendrą teikiamų paslaugų spektrą.

„Šiandien IT rinkoje klientams retai prireikia vienetinių sprendimų, dažnai tai – persipynę bendradarbiavimo, skaitmeninių procesų ir kibernetinio saugumo iššūkiai. Todėl mūsų siekis buvo po vienu stogu sukurti inovatyvų ir stiprų kompetencijų centrą, kuris apjungtų dviejų rinkos lyderių jėgas. Taip pat toks įmonių apjungimas leidžia visoms šalims pasiūlyti vienodas paslaugas 4 verslo srityse: verslo konsultacijų, IT infrastruktūros, verslo skaitmeninimo diegiant sprendimus ir kibernetinio saugumo.

Tikime, kad turėdami daugiau nei 30 metų patirtį IT srityje mes pasiūlysime savo klientams kompleksinius sprendimus iš vienų rankų, o 230 darbuotojų skaičius Baltijos šalyse yra tik pradinis mūsų plėtros etapas“, – išskiria Ivo Suursoo.

Ambicingi planai Lietuvoje

Pasak „Oixio“ vadovo Lietuvoje Dovydo Zinkevičiaus, apsijungimas su Estijos IT įmonėmis leis dar stipriau siekti iki 2030 metų užsibrėžtų tikslų.

„Naujus metus pradedame ne tik atsinaujinę, bet ir išsigryninę ambicingus planus. 2023 metus tikimės baigti su beveik 20 proc. pajamų augimu ir pasiekti 7 mln. pajamų lygį. Po apsijungimo planuojame bendrą didesnį nei 15 proc. augimą, ypatingai siejant veiklą su sritimis, kurios Lietuvoje dar mažai užpildytos.

Pavyzdžiui, didelį potencialą matome atnaujinant verslo valdymo sistemas bei siūlant paslaugas, susijusias su kibernetiniu saugumu. Galiausiai, Lietuvos įmonėms svarbi TIS2/NIS2 direktyva, kuri reikalauja turėti ne tik palaikomas IT sistemas, bet ir turėti paruoštus verslo rizikos valdymo planus“, – sako Dovydas Zinkevičius.

Pradedant 2024 metais, kaip išskiria D. Zinkevičius, numatoma ir aktyvi darbuotojų samda bendrovės biuruose Vilniuje ir Kaune.

„Šiandien dviejuose Lietuvos biuruose turime 72 darbuotojus, tačiau mūsų ambicija per artimiausius metus augti iki 110, o visos grupės mastu – iki 370 darbuotojų, kurių didžiąją dalį planuojama samdyti Lietuvoje. Tai reiškia, kad privalome didinti darbuotojų skaičių mažiausiai 7 proc. kasmet. Skirtingai nuo kitų IT bendrovių, rinkoje dairysimės ne vien programuotojų – didelį dėmesį skirsime konsultantų, o nuo antro šių metų ketvirčio ir kibernetinio saugumo specialistų paieškai.

Svarbu išskirti, kad konsultantai, kurių ieškome, gali būti savo srities specialistai gamybos ar finansų srityse, bet norintys pabandyti perteikti sukauptas žinias konsultuojant bendroves jau IT srityje. Taip pat turime ir „Oixio“ akademiją, kurioje siūlome nerizikuojant savo turimu darbu tiesiog išbandyti save IT srityje, pasitikrinti, kiek toks darbas yra priimtinas ir atitinka asmeninius lūkesčius“, – nurodo Dovydas Zinkevičius.

Dvigubas klientų skaičius

„Columbus Lietuva“ praėjusius metus baigė aptarnaudama daugiau nei 100 aktyvių klientų, tačiau po apsijungimo, anot D. Zinkevčiaus, šis skaičius turi potencialo dvigubėti.

„Šiuo metu Lietuvoje daugiau nei 100 klientų yra mums pavedę atlikti savo verslo valdymo sistemų priežiūrą arba perka kitas paslaugas, tarp kurių ir „Microsoft“ licencijos. Po apsijungimo su Estijos bendrovėmis, mūsų tikslas yra pasiūlyti Estijos klientams visos „Microsoft“ ekosistemos licencijų pardavimus, kas visą klientų skaičių išaugintų dvigubai. Taip pat bus sklandesnis ir patogesnis bendras klientų aptarnavimo procesas – savo paslaugas galėsime siūlyti vieno langelio principu“, – apibendrina D.Zinkevičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais