„Compensa“ pelnas Baltijos šalyse pernai smuko 52 proc., iki 3,8 mln. eurų

Baltijos šalyse veikiančios Austrijos „Vienna Insurance Group“ valdoma ne gyvybės draudimo bendrovė „Compensa Vienna Insurance Group“ pernai uždirbo 3,8 mln. eurų ikimokestinio pelno, arba 52,5 proc. mažiau nei 2021 metais (8 mln. eurų).
Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr. / 123RF.com nuotr.

Be pokyčių investicinėje aplinkoje, didžiausiu veiklos iššūkiu draudimo rinkai tapo rekordinė infliacija – ji tiesiogiai paveikė išmokų už žalas dydžius, augo vidutinė žala ir draudimo išmokos klientams, taip pat brango pats žalų administravimas, pranešime nurodė bendrovė.

Jos valdybos pirmininkas Deividas Raipa teigia, kad šiuo metu rizikos jau yra sumažėjusios.

„Praėję metai buvo išorinio neapibrėžtumo laikas – geopolitinių iššūkių sukeltos permainos ekonomikoje ir finansų rinkose turėjo įtakos verslams, gyventojams, taip pat ir draudimo sektoriui (...) Šiuo metu išorinės rizikos yra sumažėjusios, toliau vykdome disciplinuotą jų vertinimą, sistemingai stebime rezultatus, atliekame reikiamas korekcijas“, – pranešime sako D.Raipa.

Bendrovės pasirašytų draudimo įmokų suma pernai augo 21,6 proc. iki 208,6 mln. eurų: Lietuvoje – 93 mln., Latvijoje – 65,8 mln., Estijoje – 49,8 mln. eurų. Labiausiai augo sveikatos, turto, transporto draudimas.

Pernai klientams Baltijos šalyse bendrovė atlygino daugiau nei 128 mln. eurų žalų – 30,2 proc. daugiau nei 2021 metais (29,7 mln. eurų). „Compensa“ rinkoje išlaikė 11,2 proc. dalį.

„Sodros“ duomenimis, bendrovė Lietuvoje yra įdarbinusi 422 darbuotojus.

„Compensa Vienna Insurance Group“ tai pat turi atstovybes Latvijoje ir Estijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis