„Vienas iš mūsų strateginių prioritetų šiais metais – vartotojų patirties gerinimas, užtikrinant aukščiausią paslaugų kokybę ir prieinamumą, taigi, dėmesį kreipiame į darbuotojų ugdymą ir augimą, procesų pritaikymą klientams. Plėsime Kontaktų centro komandą, stiprinsime atliekamas funkcijas regionuose. Tikiu, kad I. Gerulės turima patirtis ir kūrybiškumas padės siekti šių tikslų“, – sako Dainius Baltinas, „Compensa Vienna Insurance Group“ Pardavimų departamento vadovas.
I.Gerulė pastaruosius penkerius metus dirbo „Bitė Lietuva“ – karjerą pradėjusi kaip Šiaurės regiono pardavimų vystymo trenerė, pastaruosius ketverius metus ji dirbo pardavimų komandos vadove Telemarketingo skyriuje. Prieš darbą telekomunikacijų sektoriuje I. Gerulė trejus metus dirbo privačių finansų bendrovėje „Provident Finansai“ plėtros vadove.
„Ligšiolinė mano patirtis darbuotojų mokymuose ir lyderystės ugdyme užaugino mane kaip vadovę. Ieškant tolimesnio karjeros kelio, augimo galimybių, man buvo itin svarbus vertybinis pagrindas. Pabendravusi su „Compensa Vienna Insurance Group“ supratau, kad bendrovės, komandos ir mano pačios vertybės sutampa, todėl esu tikra, kad kartu pavyks pasiekti ambicingų tikslų. Pati esu šiaulietė, gerai pažįstu regiono žmones ir jų poreikius, todėl tikiu, kad asmeninis ryšys taip pat prisidės prie sklandžios ir tvarios bendrovės plėtros“, – sako I.Gerulė.
„Compensa Vienna Insurance Group“ Kontaktų centre dirba 32 darbuotojai, iš kurių 24 jau dabar dirba Alytuje, Šiauliuose, Marijampolėje, Skuode, Šilutėje. Šiais metais „Compensa Vienna Insurance Group“ taip pat planuoja plėtrą ir papildomų darbo vietų kūrimą visoje Lietuvoje.