„Continental“ Lietuvoje šiemet planuoja pasiekti 73 mln. eurų apyvartą

Viena didžiausių investuotojų Lietuvoje, Vokietijos kapitalo automobilių elektronikos komponentų gamintoja „Continental“ pernai – pirmaisiais ištisais veiklos metais šalyje gavo – 8,185 mln. eurų pajamų ir patyrė 20,9 mln. eurų nuostolių.
„Continental“
„Continental“ / „Continental“ nuotr.
Temos: 1 Continental AG

Registrų centrui pateiktoje ataskaitoje „Continental Automotive Lithuania“ teigia besitikinti, kad šiemet apyvartą pavyks išauginti iki 73 mln. eurų, o pelningai bendrovė turėtų pradėti dirbti 2023 metais.

2020-ųjų pabaigoje „Continental Automotive Lithuania“ turėjo sukaupusi 40,6 mln. eurų nuostolių. Anot bendrovės, sąnaudas išaugino praėjusiais metais prasidėjusi serijinė gamyba bei padidėjęs darbuotojų skaičius.

Praėjusių metų pabaigoje „Continental Automotive Lithuania“ dirbo 307 darbuotojai (2019-ųjų pabaigoje – 205).

Veiklą Kauno rajone „Continental“ pradėjo 2019 metų pabaigoje. Bendrovės gamykla buvo didžiausia investicija per 20 metų į gamybos sektorių Lietuvoje.

Balandį bendrovė Kauno laisvojoje ekonominėje zonoje (LEZ) pradėjo antrosios gamyklos statybas, į kurias bus investuota dar 90 mln. eurų. „Continental“ šalyje dvigubina gamybos pajėgumus, plečia gamyklos plotą ir žada pasamdyti dar 500 darbuotojų

Šiuo metu Kauno LEZ veikia apie 21,5 tūkst. kv. metrų ploto „Continental“ gamybos, administracijos ir sandėlių kompleksas. Čia gaminamos keleivių saugumo bei išmaniosios pagalbos vairuotojui sistemos – durų ir sėdynių kontrolės elementai, išmanios automatinės langų užtamsinimo sistemos, greičio palaikymo sensoriai bei priekiniai radarai automatinio stabdymo funkcijai.

Vienintelė „Continental Automotive Lithuania“ akcininkė yra Nyderlanduose registruota „Continental Automotive Holding Netherlands“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis