„Contribee“ pritraukė naujų investicijų, plėsis į Jungtines Valstijas ir Didžiąją Britaniją

Sutelktinio rėmimo platforma „Contribee“ šiemet išauginusi savo prenumeratorių ir turinio kūrėjų skaičių Lietuvoje, planuoja plėstis į Jungtinių Amerikos Valstijų ir Didžiosios Britanijos rinkas. Šioms rinkoms išbandyti „Contribee“ pritraukė papildomą 150 tūkst. EUR investiciją iš rizikos kapitalo fondo „CoInvest Capital“, verslo angelų ir „Startup Wise Guys“, rašoma pranešime spaudai.
„Contribee“ įkūrėjai M. Michalauskas (kair.), A. Jakučionis, G. Ratkevičius
„Contribee“ įkūrėjai M. Michalauskas (kair.), A. Jakučionis, G. Ratkevičius / „Contribee“ nuotr.

Pirmą 100 tūkst. EUR investiciją platformos vystymui iš „CoInvest Capital“ ir verslo angelų startuolis gavo šių metų vasario mėnesį. Per kiek daugiau nei pusmetį „Contribee“ sugebėjo padvigubinti prenumeratorių ir beveik patrigubinti turinio kūrėjų skaičių Lietuvoje bei įtikinti investuotojus, kad platforma yra pasirengusi įžengti į naujas rinkas.

„Natūralu, kad pirmieji veiklos metai yra itin intensyvūs, bet tuo pačiu ir produktyvūs. „Contribee“ turinio kūrėjai šiemet iš prenumeratorių surinko jau daugiau nei 180 tūkst. EUR. Didžiąją dalį platformos sėkmės Lietuvoje lėmė suburta stipri marketingo komanda, o bene didžiausią postūmį prekės ženklo žinomumui suteikė ne kas kita, kaip pačių platformos naudotojų istorijos. Viena jų – tai „Auksinis protas“ laidos dalyvio, kuriam laidos gerbėjai per porą dienų surinko daugiau nei 14 tūkst. EUR paguodos prizinį fondą už tai, jog šis antrus metus iš eilės nelaimėjo televizijos žaidimo finalo“, – sakė Mantas Michalauskas, „Contribee“ komunikacijos vadovas ir bendraįkūrėjas.

Kaip bebūtų, mokėjimo už turinio kūrėjų turinį populiarumas Lietuvoje dar yra ne iki galo įsišaknijęs. Ne visi vartotojai supranta, kad kūrėjams tai nėra hobis, o kasdienis ir intensyvus darbas tam, kad vartotojai gautų gerą turinį. „Contribee“ siekia ir padeda tokį požiūrį pakeisti.

„Lietuvos rinka „Contribee“ yra tarsi smėlio dėžė – startuolis ją jau gerai pažįsta. Tuo tarpu JAV ir JK yra ambicingas užmojis, kuris komandai sukels ir nemažai iššūkių. Komanda su esamos investicijos lėšomis jau pabandė išeiti už Lietuvos ribų, išmoko tam tikras pamokas ir, tikime, gali judėti į didesnes rinkas, nes ankstyvos stadijos (angl. pre-seed) startuolio esmė ir yra tokia – greitai plėstis, adaptuotis, koreguoti savo verslo modelį ir augti tol, kol bus pasiektas kertinis naudotojų skaičius. Šiame kelyje svarbų vaidmenį atlieka verslo angelai, kurie dalijasi savo žiniomis ir padeda komandoms naviguoti greitai besikeičiančiame technologijų pasaulyje“, – sakė Paulius Uziela, „CoInvest Capital“ investicijų vadovas.

Kartu su gauta nauja investicija „Contribee“ pateko ir į „Startup Wise Guys“ akseleratorių, kuriame įvairių sričių specialistai padės bendrovei pasiruošti plėtrai į naujas rinkas.

„Kūrėjų ekonomika sparčiai auga ir kartu su pandemijos sukeltais iššūkiais ši rinka bei sutelktinio rėmimo paslaugų poreikis tik stiprėja. Manau, kad šis efektas nėra laikinas – formuojasi įpročiai ir bendruomenės, kurių sėkmės dalimi bus tokios platformos kaip „Contribee“. Stebėjome startuolio susikūrimą ir augimą ir matome, kad jie jau yra pasirengę didesnei ambicijai ir kitų rinkų testavimui“, – sakė Jonė Vaitulevičiūtė, „Startup Wise Guys“ partnerė.

„Contribee“ platforma pradėjo veikti 2020 m. rugsėjį. Ji leidžia turinio kūrėjams, verslams bei organizacijoms uždirbti iš savo kūrybos, rinkti mėnesinę ar vienkartinę paramą, pardavinėti vienkartines virtualias peržiūras bei bendrauti su savo sekėjais. Iš viso platformoje jau buvo atlikta daugiau nei 19 tūkst. mokėjimų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis