„Credit24“ įkliuvo FNTT: išduoda kreditus tinkamai nenustatę tapatybės

Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnyba atliko žinomo prekės ženklo „Credit24“ naudotojo – greituosius kreditus teikiančios UAB „IPF DIGITAL LIETUVA“ patikrinimą, kai į tarnybą kreipėsi garbaus amžiaus moteris – jos vardu (pasinaudojant elektroninės bankininkystės slaptažodžiais ir atlikus 1 cento pavedimą) kitas asmuo paėmė 935 EUR greitąjį kreditą.
Greitieji kreditai
Greitieji kreditai / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Bendrovės darbuotojai, prieš išduodami kreditą, teisės aktų nustatyta tvarka nenustatė, ar tikrai ši moteris ima greitąjį kreditą.

FNTT pareigūnams atlikus patikrinimą, nustatyta, kad bendrovė išduoda greituosius kreditus paraiškas internetu pateikusiems asmenims, tinkamai neidentifikuodami jų tapatybės.

Paaiškėjo, kad bylose klientų, su kuriais paskolos sutartys buvo sudarytos internetu, t. y. kai klientas fiziškai nedalyvauja nustatant jo tapatybę, o perveda 1 centą, nėra klientų asmens tapatybę patvirtinančių dokumentų kopijų.

Pagal galiojančių teisės aktų reikalavimus, greituosius kreditus teikiančios bendrovės, prieš išduodamos kreditą, privalo nustatyti paskolos gavėjo tapatybę, reikalaudamos asmens tapatybę patvirtinančio dokumento arba notaro patvirtinto dokumento kopijos.

Už minėtus pažeidimus UAB „IPF DIGITAL LIETUVA” direktoriui surašytas administracinės teisės pažeidimo protokolas. Pažeidimo medžiaga perduota Vilniaus m. apylinkės teismui, kuris spręs dėl konkrečių sankcijų, numatytų Lietuvos Respublikos administracinių teisės pažeidimų kodekso 17214 str., taikymo.

Maksimali sankcija, numatyta minėtame straipsnyje siekia 10 tūkst. eurų. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis