CVbankas.lt: darbas mėgstantiems apsipirkinėti

Sakoma, kad daliai lietuvių apsipirkimas – lyg poilsis, todėl Lietuvoje prekybos centrai ir pilni. O jei už apsipirkinėjimą dar ir algą mokėtų, turbūt žmonės iš ten neišeitų. Kai kuriems laimingiesiems iš tiesų pasiseka ir jie tampa profesionaliais, apmokamais pirkėjais. Tai vadinamieji slaptieji pirkėjai, tačiau apsipirkinėjimas – tik dalis jų darbo.
Pirkėjai Niujorke
Pirkėjai Niujorke / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Darbo skelbimų portale CVbankas.lt pasirodė bendrovės „Kosmelita“,

valdančios kosmetikos ir grožio prekių parduotuvių tinklą „Eurokos“, darbo skelbimas, siūlantis darbą slaptam pirkėjui. Tomas Toleikis, CVbankas.lt vadovas, teigia, kad pasiūlymų slapto pirkėjo darbui publikuojama neretai, tačiau beveik visada tai būna pasiūlymas papildomam darbui – pavieniai užsakymai skirtingose parduotuvėse ar kitose paslaugų teikimo vietose, kuriuos galima atlikti laisvu laiku. „Eurokos“ darbo pasiūlymas išsiskiria tuo, jog čia darbuotojas ieškomas visam etatui, nuolatiniam darbui viename prekybos tinkle.

Tomas Toleikis
Tomas Toleikis

„Slapto pirkėjo darbas yra lankytis parduotuvėse ar kitose tiriamose įstaigose imituojant prekių ar paslaugų pirkimą ir įvertinant pardavėjų darbą pagal tam tikrus konkrečius kriterijus. Šio darbo tikslas – tirti paslaugų kokybę, identifikuoti problemines vietas, kad vėliau būtų galima tai tobulinti“, – nurodo T.Toleikis.

Pasak Aušros Baltrūnės, bendrovės „Kosmelita“ Personalo ir procesų kokybės valdymo vadovės, įmonėje yra įdiegtas klientų aptarnavimo standartas, didelis dėmesys skiriamas pardavėjų-konsultančių apmokymams, todėl įsteigta slapto pirkėjo pozicija leidžia nuolat stebėti ir vertinti klientų aptarnavimo kokybę, užtikrinti kokybišką grįžtamąjį ryšį pardavėjoms-konsultantėms apie jų darbo kokybę bei kryptingai lavinti jų įgūdžius.

Darbo skelbimas sulaukė nemažo susidomėjimo, jau vyksta pokalbiai su potencialiais darbuotojais. Kokių savybių reikėtų kandidatams, kurie dar norėtų dirbti tokį darbą?

„Iš kandidatų pirmiausiai tikimės kritiško ir reiklaus požiūrio į klientų aptarnavimą, gerų analitinių gebėjimų, objektyvumo, nešališkumo ir, kas svarbiausia, pastabumo detalėms. Siūlomas darbas yra labai dinamiškas, todėl jis puikiai tinka asmenims, kurie nesiekia dirbti tik biure, o žavisi galimybe lankytis parduotuvėse ir bendrauti su įvairiais žmonėmis ir, kas be ko, žmogus turi mėgti apsipirkinėti. Neturime išankstinių nusistatymų potencialių kandidatų atžvilgiu, be galo vertiname paties kandidato motyvaciją ir norą dirbti darbą, kurį mes siūlome, todėl esame pasiruošę skirti laiko paieškoms ir pasiūlyti darbą žmogui, kurio siekiai atitiktų mūsų užsibrėžtus tikslus“, – kandidatų savybes vardija A.Baltrūnė.

„Eurokos“ tinklą sudaro daugiau nei 100 parduotuvių visoje Lietuvoje, todėl slaptajam pirkėjui teks važinėti po visą šalį. Bet kelionės ir pirkimas – tik dalis darbo. Dalį darbo laiko teks praleisti ruošiant ataskaitas ir pasiūlymus, kaip pagerinti aptarnavimą.

„Šis procesas apima darbus nuo vizitų į parduotuves suplanavimo, pirkimo „scenarijaus“ pasiruošimo, parduotuvių lankymo ir apsipirkimo jose iki ataskaitų paruošimo. Taip pat darbuotojas yra atsakingas už aptarnavimo kokybės ataskaitų ruošimą, išvadų, pasiūlymų pateikimą. Slaptas pirkėjas daug bendradarbiauja su įmonės mokymų vadybininke, kitais įmonės darbuotojais, kurie yra atsakingi už pardavėjų-konsultančių kompetencijų vystymą. Slaptas pirkėjas savo kasdieniu darbu, įžvalgomis ir patarimais tiesiogiai prisideda prie klientų aptarnavimo kokybės vystymo „Eurokos“ tinkle“, – sako bendrovės Personalo ir procesų kokybės valdymo vadovė.

T.Toleikis, CVbankas.lt vadovas, atkreipia dėmesį, kad pats faktas, jog įmonėje įdarbinami specialistai, kurių darbas – vien paslaugų kokybės tyrimas, rodo rimtą įmonės požiūrį į klientų aptarnavimo kokybę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis