„Aleph“ veikia daugiau nei 90 rinkų visame pasaulyje ir pasiekia 2 mlrd. vartotojų. Ji atstovauja tokias skaitmeninės žiniasklaidos platformas, kaip „Twitter“, „Facebook“, „LinkedIn“, „Snapchat“, „Twitch“ ir „TikTok“, padeda joms vykdyti reklamos pardavimus ir pasiekti naujas rinkas. Taip pat – teikia visą paslaugų rinkinį, kuris reklamos užsakovams padeda didinti investicijų į skaitmeninę rinkodarą vertę.
„Mes norime suvienodinti skaitmeninės reklamos prieinamumą visame pasaulyje. Skaitmeninė žiniasklaida įmonėms atveria duris į ekonominę plėtrą ir sprendimus, kurių nebuvo analoginiame pasaulyje, – sako „Aleph Holding“ įkūrėjas ir generalinis direktorius Gaston Taratuta. – Ši reikšminga CVC investicija atspindi didžiulę skaitmeninės žiniasklaidos paklausą, kurią stebime visose pasaulio rinkose. Matome didelę glaudaus bendradarbiavimo su CVC vertę – jų patirtis ir įmonių portfelis sukurs įdomų tinklo efektą abiem organizacijoms. Kartu esame pasirengę toliau plėsti savo pasaulinę partnerystę, kurti vertę savo partneriams ir vietos reklamos užsakovams visose rinkose, kuriose veikiame“.
„Malonu bendradarbiauti su pasaulinio lygio vadovų komanda, sukūrusia išskirtinę ir sektoriuje pirmaujančią įmonę, – sako CVC vadovaujantis partneris Steven Buyse. – „Aleph“ veikia patrauklioje pasaulinėje skaitmeninės žiniasklaidos rinkoje ir yra pasiekusi įspūdingų rezultatų spartindama augimą per išskirtinius ryšius su skaitmeninės žiniasklaidos partneriais. Mes tvirtai tikime verte, kurią „Aleph“ suteikia reklamos užsakovams ir savo partneriams visame pasaulyje. Per CVC tinklą, kuriame yra 24 vietiniai biurai Europoje, Amerikoje ir Azijoje, tikimės stiprinti tolesnę verslo plėtrą.“
Iki šios investicijos „Aleph“ sparčiai augo ir įgavo pagreitį. Bendrovė, 2020 m. pasiekusi reikšmingą augimą ir padidinusi bendruosius pardavimus iki 475 mln. JAV dolerių, numato, kad 2021 m. bendrieji reklamos pardavimai sieks 1 mlrd. JAV dolerių.
Neseniai „Aleph“ valdybos pirmininku buvo paskirtas Imran Khan, turintis didžiulę patirtį, įskaitant vadovavimą dviem didžiausiems pirminiams viešiems technologijų įmonių akcijų siūlymams istorijoje – „Alibaba“ ir „Snap“, kur I.Khan buvo vyriausiasis strategijos pareigūnas. „Aleph“ taip pat neseniai paskelbė apie bendrovės „Ad Dynamo“, kurios dėka bendrovė išplėtė veiklą Afrikoje, įsigijimą. Šiandien „Aleph“ per savo įmones „IMS Internet Media Services“, „Httpool“, „AdDynamo“ ir „Social Snack“ veikia visoje Europoje, Amerikoje, Azijoje ir Afrikoje, o netrukus paskelbs apie plėtrą į naujas rinkas.
„Aleph“ kilo iš bendrovės „IMS Internet Media Services“ (IMS), kurią 2005 m. įsteigė generalinis direktorius Gaston Taratuta.