D.Trumpa apie užsienyje pardavinėjamą „rusišką“ „Rokiškio sūrį“: tai nereiškia šios šalies politikos palaikymo

Socialiniuose tinkluose pasklidus nuotraukai, kurioje užfiksuota, kad Jungtinėse Amerikos Valstijose pardavinėjamas etikete „rusiškas“ paženklintas „Rokiškio sūris“, įmonės vadovas teigia, jog tokiu pavadinimu apibrėžiama ne šalis, o sūrio tipas. Pasak jo, toks produktas patrauklus daliai imigrantų, o rusiškos raidės nereiškia, kad įmonė palaiko Rusijos politiką. Rinkodaros ekspertas Linas Šimonis tokį „Rokiškio sūrio“ elgesį įvertino itin neigiamai.
Dalius Trumpa
Dalius Trumpa / 15min ir socialinių tinklų nuotr.

„Rusišką“ sūrį vienoje JAV Los Andželo parduotuvių užfiksavo klaipėdietė Kristina, leidusi 15min naudoti šią nuotrauką.

Kadre matyti „Rokiškio sūrio“ gaminiai – ant vieno sūrio rusiškais rašmenimis užrašytas žodis „rusiškas“, o ant kito – „lietuviškas.“

„Rokiškio sūrio“ vadovas Dalius Trumpa teigė, kad toks sūris JAV pardavinėjamas kelis dešimtmečius.

„Toks pavadinimas apibrėžia ne šalį, o sūrio tipą. Beveik taip pat, kaip parašyta, kad sūris yra „olandiškas“ – visi žino, kad tai yra tam tikro tipo sūris, bet nebūtinai jis yra pagamintas Olandijoje“, – 15min sakė D.Trumpa.

Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr./Dalius Trumpa
Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr./Dalius Trumpa

Pasak jo, dažniausiai taip paženklintas sūris pardavinėjamas šalyse, kur yra „nemažai migrantų iš buvusio Rytų bloko šalių.“

„Jiems toks produktas yra priimtinas. Dažniausiai šių žmonių bendravimo kalba yra rusų, todėl ant etikečių ir yra rusų kalba“, – aiškino bendrovės vadovas.

Jis tikino, kad bendrovė į Rusiją produkcijos neeksportuoja jau nuo 2014 metų, o Ukrainą aktyviai remia.

„Mes Ukrainą remiame tiek suteikdami nemokamą savo produkciją, tiek priimdami žmones, kurie paliko savo gimtąją šalį. Juos apgyvendinome savo įmonės viešbutyje, kur jie iki šiol gyvena nemokamai“, – kalbėjo D.Trumpa.

„Rašymas rusiškomis raidėmis ar „rusiško“ sūrio pavadinimas tikrai nereiškia Rusijos politikos palaikymo“, – užtikrino jis.

Ekspertas: tai yra šlykštu

Tačiau rinkodaros strategijos ekspertas Linas Šimonis sakė tokį „Rokiškio sūrio“ elgesį vertinantis itin neigiamai.

simonismarketing.lt nuotr. /Linas Šimonis
simonismarketing.lt nuotr. /Linas Šimonis

„Asmeniškai man tai yra šlykštu. „Rokiškio sūris“ nori prisitraukti tuos rusų pirkėjus, kurie ir toliau sau patogiai gyvena Jungtinėse Valstijose, Jungtinėje Karalystėje ar dar kažkur ir nori nusipirkti sūrio su savo mylimomis kvadratinėmis raidėmis“, – 15min sakė L.Šimonis.

Visgi jis teigė, kad į įmonę nukreipta kritika neturėtų smarkiai paveikti jos pelno.

„Manau, kad „Rokiškio sūris“ nenukentės, jie uždirbs daugiau. Ciniška, bet taip yra. Žmonės visada yra linkę atleisti ir užmiršti“, – komentavo ekspertas.

Jis priminė įmonės „Adidas“ atvejį, kai Lietuvoje kilo pasipiktinimas, jog bendrovė pardavinėja drabužius su sovietinę okupaciją menančiais simboliais – kūju ir pjautuvu.

„Feisbuke buvo peticijų ir taip toliau, bet kiek šiandien „Adidas“ pardavimams tai turi įtakos Lietuvoje ar bet kur kitur? Manau, kad nulį“, – lygino L.Šimonis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis