„Daimler“ prognozuoja pelningus metus, nepaisant pandemijos poveikio

Vokietijos automobilių milžinė „Daimler“ ketvirtadienį paskelbė prognozę, numatančią, kad šiais metais bendrovės pardavimai ir pajamos „ženkliai“ išaugs, nepaisant koronaviruso pandemijos poveikio.
„Daimler AG“ pirmą kartą gamintojo istorijoje įžengė į pikapų rinką ir pristatė „premium“ klasės pikapą – „Mercedes-Benz“ X klasė.
„Daimler AG“

„Esame įsitikinę, kad galime išlaikyti teigiamą impulsą, jei vyraus dabartinės rinkos sąlygos“, – sakoma generalinio direktoriaus Ola Kallenius pranešime.

Dabartinį puslaidininkinių mikroschemų trūkumą, kuris lėtina automobilių gamybą visame pasaulyje, „galima kompensuoti iki metų pabaigos“, pridūrė automobilių „Mercedez-Benz“ gamintoja.

Didelė asmeninės elektronikos priemonių paklausa, išaugusi dėl to, kad per pandemijos metu didžiulė gyventojų dalis dirba iš namų, paskatino puslaidininkių mikroschemų trūkumą rinkoje.

2020 metais „Daimler“ registravo 4 mlrd. eurų grynąjį pelną – 48 proc. daugiau nei ankstesniais metais, kai patyrė vienkartinių išlaidų.

Grupė patvirtino preliminarius sausio mėnesio rezultatus, rodančius, kad pelnas iki mokesčių ir palūkanų (EBIT) siekė 6,6 mlrd. eurų ir buvo maždaug perpus didesnis nei 2019 metais.

Po dramatiško sulėtėjimo metų pradžioje, kurį sukėlė prasidėjusi pandemija, ketvirtajame ketvirtyje aktyvumas stipriai atsigavo.

„Daimler“ teigė mananti, kad 2021 metais pasaulio ekonomika atsigaus, „jei nebus jokių kitų netikėtų su pandemija susijusių nesėkmių“.

Grupė vasario pradžioje paskelbė, kad atsisakys savo sunkvežimių padalinio ir pasivadins „Mercedes-Benz“ – pagal savo geriausiai parduodamą prabangos prekių ženklą.

Naujosios sunkvežimių bendrovės akcijos bus pasiūlytos esamiems grupės akcininkams.

Tuo tarpu greičiausiai trečiąjį metų ketvirtį akcininkams bus pateiktas svarstyti klausimas dėl bendrovės debiuto Frankfurto vertybinių popierių biržoje.

„Daimler“ taip pat perspėjo, kad, atsižvelgiant į aplinkybes, „šiuo metu neįmanom garantuoti“ antrąjį pusmetį laukiamo teigiamo rezultato.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis