Pasak bendrovės pranešimo, grynasis pelnas liepos-rugsėjo mėnesiais išaugo iki 2,47 mlrd. eurų nuo 2,05 mlrd. per tą patį laikotarpį pernai, o pelnas iki mokesčių ir palūkanų (EBIT) padidėjo 17 proc. iki 3,58 mlrd. eurų.
Įplaukos sumažėjo nuo 40,28 mlrd. iki 40,08 mlrd. eurų. Gamintoja pripažino, jog puslaidininkių komponentų stygius turėjo įtakos automobilių gamybai ir pardavimams.
Lengvųjų automobilių, mikroautobusų ir nedidelių krovininių automobilių padalinio „Mercedes-Benz Cars & Vans“ įplaukos sumenko nuo 25,8 mlrd. iki 25,6 mlrd. eurų, o vilkikų ir autobusų „Daimler Trucks & Buses“ – siekė 8,9 mlrd. eurų bei 3,3 proc. nepateisino lūkesčių. Padalinio „Daimler Mobility“ įplaukos nepakito – 6,8 mlrd. eurų.
„Daimler“ dar kartą patvirtino tikėtinus 2021-ųjų įplaukų ir EBIT rodiklius, kurie - gerokai geresni nei pernai. Tačiau bendrovė pabrėžė, jog kad tiekimų problemos bei komponentų trūkumas ir toliau turės įtakos pasaulinei automobilių gamybai paskutinį šių metų ketvirtį, nors ir mažiau nei iki šiol.
Nuo šių metų pradžios „Daimler“ rinkos kapitalizacija išaugo 47,4 proc. iki 89,4 mlrd. eurų.
Šio mėnesio pradžioje „Daimler“ pranešė, jog jos akcininkai pritarė „Daimler Trucks“ atskyrimui nuo įmonių grupės, o nuo 2022-ųjų vasario likusi verslo dalis įgaus pavadinimą „Mercedes-Benz“ – kaip populiariausia prabangioji „Daimler“ transporto priemonė.