„Siekdami prisitaikyti prie pandemijos suformuotos realybės, savo darbuotojams pasiūlėme dirbti pagal lankstesnį darbo modelį sudarydami galimybę derinti darbą ir laisvalaikį būnant Lietuvoje ar užsienyje.
Rūpindamiesi kolegų saugumu, prasidėjus pandemijai, per trumpą laiką persikėlėme dirbti į namus ir turėjome pakankamai laiko įsitikinti, kad darbas per nuotolį sekasi sklandžiai. Tad ir Lietuvoje, ir Europoje laisvėjant karantino suvaržymams, norime savo darbuotojams sudaryti sąlygas dirbti patogesniu ir lankstesniu hibridiniu būdu“, – dalinasi Aušra Bijaminienė, „Girteka Logistics“ personalo direktorė.
Įmonė skelbia, jog hibridinio darbo modelio teikiamomis galimybėmis galės naudotis daugiau nei 1200 kolegų įprastai dirbančių biuruose Vilniuje ir Šiauliuose. Tarp jų – transporto vadybos, informacinių technologijų, klientų aptarnavimo, finansų ir kitų sričių specialistai.
„Girteka Logistics“ darbuotojai iš bet kurios ES šalies galės darbuotis vieną mėnesį per metus pagal darbuotojo pageidavimą šį laikotarpį skaidant į trumpesnius periodus.
Anot A.Bijaminienės, šalyje pasibaigus karantinui ir nebelikus privalomų darbo iš namų rekomendacijų, taikant hibridinį darbo modelį, administracijos padalinių darbuotojai ir toliau galės dirbti nuotoliniu būdu.
„Atsižvelgdami į grįžtamąjį ryšį iš savo darbuotojų, net ir pasibaigus karantinui suteiksime galimybę ir toliau tęsti darbą dalinai nuotoliniu būdu. Kviesime kolegas prisiminti gyvus susitikimus ir dvi arba tris dienas per savaitę skirti darbui biure, o likusį laiką dirbti per nuotolį. Tokiu būdu ir toliau sieksime užtikrinti darbuotojų saugumą, o ir gerą emocinę būklę keičiantis darbo sąlygoms“.
Hibridinį darbo modelį „Girteka Logistcis“ planuoja taikyti neribotą laiką.