Oro linijų bendrovė teigė, kad gruodžio mėn. staiga jos skrydžiais nustojo prekiauti didesnės platformos, tokios kaip „Booking.com“, „Kiwi“ ir „Kayak“.
Tai įvyko po to, kai Airijos Aukščiausiasis Teismas sprendimu uždraudė „Flightbox“ rinkti informaciją apie „Ryanair“ skrydžius internetinėms kelionių agentūroms.
„Ryanair" teigė, kad dėl svetainių pašalintų skrydžių gruodį ir sausį tuščių vietų orlaiviuose padaugės 1 proc. arba 2 proc.
Bendrovė teigė, kad nors tai gali turėti įtakos ir pajamoms iš bilietų, mažai tikėtina, kad šis žingsnis turės „reikšmingos įtakos“ jos visų metų keleivių skaičiui ar pelno lūkesčiams.
Nebrangių skrydžių bendrovė teigė, kad reaguodama į tai sumažins bilietų kainas keleiviams, užsisakantiems bilietus tiesiogiai per savo interneto svetainę.
Pareiškime „Ryanair“ interneto agentus pavadino „piratais“. Ji teigė, kad „ir toliau teiks savo bilietų kainas sąžiningoms ir (arba) skaidrioms kelionių agentūroms internete, tokioms kaip „Google Flights“, kurios, pasak jos, „neprideda paslėptų antkainių prie „Ryanair“ kainų ir nukreipia keleivius rezervuoti bilietus tiesiogiai Ryanair.com svetainėje“.
„Ryanair“ teigė, kad „sveikintinas“ jos skrydžių pašalinimas galėjo būti nacionalinių vartotojų apsaugos agentūrų spaudimo arba naujų klientų tikrinimo priemonių, kurių ji ėmėsi, rezultatas.