Dalis prekybos aljanso „Aibė“ įmonių svarsto apie parduotuvių uždarymą

Dalis lietuviško kapitalo prekybos įmonių aljanso „Aibė“ narių, dėl kelis kartus išaugusių energijos kaštų sprendžia ar tęsti ir kaip tęsti parduotuvių veiklą: dirbti iš dalies, užsidaryti šaltajam sezonui ar apskritai nutraukti veiklą.
„Aibė“
„Aibė“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Šiandien aljanso parduotuvių energijos kaštai siekia iki 8 proc. nuo pardavimų apyvartos, kai pernai vidutiniškai sudarė 1–1,5 proc. Turint omenyje, kad parduotuvių pardavimų marža vidutiniškai sudaro 20 proc., o iš jos daugiau negu pusė tenka darbuotojų atlyginimams, pridėjus elektros ir kitus kaštus, susiduriama su nuostoliais ir veiklos tęstinumo klausimu“, – portalui vz.lt sako „Aljansas Aibė“ verslo vystymo departamento direktorius Darius Makūnas.

D.Makūno teigimu, nors dauguma „Aibės“ parduotuvių optimizavo elektros energijos vartojimą, taupymo sprendimų poveikis kaštams minimalus, o prekybininkų nuotaikos prastos, ypač artėjant šaltajam sezonui, kai parduotuvių apyvartos įprastai būna mažesnės negu šiltuoju metu laiku.

Jo teigimu, dalis aljanso narių neturi sukaupę atsargų ir sprendžia, ar tęsti ir kaip tęsti parduotuvių veiklą: dirbti iš dalies, užsidaryti šaltajam sezonui ar apskritai nutraukti veiklą.

Prekybos įmonių aljansas „Aibė“ praėjusiais metais gavo 177,1 mln. eurų konsoliduotų pajamų – 14,6 proc. daugiau nei 2019 metais (154,4 mln. eurų).

Aljansas „Aibė“ teigia vienijantis daugiau kaip 205 prekybos įmonių, valdančių per 815 parduotuvių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis