Visose „Maxima“ parduotuvėse laikinai neveikė atsiskaitymas kortelėmis: „Pensininkai juokėsi iš neturinčių grynųjų“

Pirmadienio popietę „Maxima“ parduotuvėse neveikė atsiskaitymas kortelėmis. „Maxima“ atstovai nurodė, kad sutrikimas buvo laikinas ir įvyko dėl IT tinklo atnaujinimo darbų. Šiuo metu problema išspręsta.
Koliažas
Sutrikimai „Maximoje“ / Shutterstock ir Skaitytojos nuotr.

„Apie 14 val. mūsų prekybos tinkle, vykdant IT tinklo atnaujinimo darbus, buvo trumpam sutrikęs interneto ryšys. Sutrikimas šiuo metu jau yra pašalintas, parduotuvės tęsia įprastą darbą. Visose tinklo parduotuvėse pirkėjai laikinai negalėjo atsiskaityti banko kortele (galėjo atsiskaityti grynaisiais), sutriko AČIŪ kortelės veikimas, teko trumpam (apie 20 min.) sustabdyti 4 parduotuvių darbą: Kauno Veiverių g., Priekulės, Jurbarko ir Vilniaus Mindaugo g.“, – nurodė prekybos tinklo „Maxima“ atstovė ryšiams su žiniasklaida Raminta Gecevičiūtė.

Kaip pranešė 15min skaitytoja, Palangos „Maximoje“ prie stoties (Klaipėdos pl.) visos kasos nepriėmė banko ir nuolaidų kortelių.

Skaitytojos nuotr./Sutrikimai „Maximoje“
Skaitytojos nuotr./Sutrikimai „Maximoje“

„Sumaištis parduotuvėje – daugelis palieka prekes ir išeina“, – rašė ji.

Tokia pati situacija – ir Naugarduko g. „Maximoje“ Vilniuje.

„Dabar teko ilgokai palaukti eilėje tam, kad grynais atsiskaityčiau. Visi pensininkai juokėsi prie kasų iš tų, kurie grynų neturėjo“, – pranešė kita skaitytoja Eglė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų